Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Yolcu Hizmetleri Yönetimi 1 Gülaçtı Şen

Yolcu Hizmetleri Yönetimi 1Havalimanı Stratejik Operasyonu

Liste Fiyatı : 155,00TL
İndirimli Fiyat : 124,00TL
Kazancınız : 31,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 41,33TL
Havale/EFT ile : 121,52TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786254273605
107710
Yolcu Hizmetleri Yönetimi 1
Yolcu Hizmetleri Yönetimi 1 Havalimanı Stratejik Operasyonu
124.00

Havacılık sektöründe, bir yolcunun veya eşyanın bir noktadan diğer bir noktaya ulaşımı esas amaçtır. Asıl amacı uçuş hizmeti almak olan yolcunun, uçuş öncesinde ve sonrasında aldığı hizmetler yolcu hizmetleri olarak ifade edilmektedir. Yolcu hizmetleri süreci, havayolu şirketinin kalitesini ve müşterisine verdiği değeri ortaya koyan önemli yer hizmetleri süreçlerinden biri olarak ulusal ve uluslararası kuruluşların kurallarına, işletmenin kurallarına ve prosedürlerine uymayı gerektirmektedir. Yolcuların uçuş deneyimlerine yönelik aldıkları hizmetlerde yolcu memnuniyetinin sağlanması ve kalitenin artırılması, ilk olarak havalimanı terminalinde başladığı için yolcu hizmetlerinin yönetimi oldukça önemlidir. Havalimanlarının stratejik operasyonlarında check-in, boarding, vize, kayıp eşya vb. yolcu hizmetleri süreçlerinin iyi yönetilmesi gerekmektedir. Yolcu Hizmetleri Yönetimi Havalimanı Stratejik Operasyonu I kitabı; havayolu şirketlerine göre farklılık gösteren, dünyada standartları belirlenmemiş yolcu hizmetlerinin literatüre kazandırılmasını amaçlamaktadır. Kitap; üniversitelerin ve liselerin havacılık bölümlerinde bir ders olarak verilen yolcu hizmetlerinin daha iyi anlaşılmasını ve operasyon süreçlerinin bir yönetim perspektifiyle incelenmesini sağlayacaktır.

  • Açıklama
    • Havacılık sektöründe, bir yolcunun veya eşyanın bir noktadan diğer bir noktaya ulaşımı esas amaçtır. Asıl amacı uçuş hizmeti almak olan yolcunun, uçuş öncesinde ve sonrasında aldığı hizmetler yolcu hizmetleri olarak ifade edilmektedir. Yolcu hizmetleri süreci, havayolu şirketinin kalitesini ve müşterisine verdiği değeri ortaya koyan önemli yer hizmetleri süreçlerinden biri olarak ulusal ve uluslararası kuruluşların kurallarına, işletmenin kurallarına ve prosedürlerine uymayı gerektirmektedir. Yolcuların uçuş deneyimlerine yönelik aldıkları hizmetlerde yolcu memnuniyetinin sağlanması ve kalitenin artırılması, ilk olarak havalimanı terminalinde başladığı için yolcu hizmetlerinin yönetimi oldukça önemlidir. Havalimanlarının stratejik operasyonlarında check-in, boarding, vize, kayıp eşya vb. yolcu hizmetleri süreçlerinin iyi yönetilmesi gerekmektedir. Yolcu Hizmetleri Yönetimi Havalimanı Stratejik Operasyonu I kitabı; havayolu şirketlerine göre farklılık gösteren, dünyada standartları belirlenmemiş yolcu hizmetlerinin literatüre kazandırılmasını amaçlamaktadır. Kitap; üniversitelerin ve liselerin havacılık bölümlerinde bir ders olarak verilen yolcu hizmetlerinin daha iyi anlaşılmasını ve operasyon süreçlerinin bir yönetim perspektifiyle incelenmesini sağlayacaktır.

      Stok Kodu
      :
      9786254273605
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      140
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2022 Aralık
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      124,00   
      124,00   
      2
      62,00   
      124,00   
      3
      41,33   
      124,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      124,00   
      124,00   
      2
      62,00   
      124,00   
      3
      41,33   
      124,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      124,00   
      124,00   
      2
      62,00   
      124,00   
      3
      41,33   
      124,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      124,00   
      124,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat