Yeni Medya ve Reklam
Pazarın tüketici odaklı hale geldiği, internetin, dijital mecraların oyunun kurallarını yeniden yazdığı, hukuk ve etik değerlerin öne çıktığı, insanı anlamanın herşeyden önemli olduğu bir ortamda; İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam Anabilim Dalı öğretim üyeleri olarak değişimin daha iyi anlaşılmasına katkıda bulunmak istedik.
Değerli hocalarımızın büyük emekler vererek yazdığı özgün makalelerin, reklam sektöründeki çok boyutlu değişimin kodlarının daha iyi anlaşılmasına katkıda bulunacağına inanıyoruz.
- Açıklama
Pazarın tüketici odaklı hale geldiği, internetin, dijital mecraların oyunun kurallarını yeniden yazdığı, hukuk ve etik değerlerin öne çıktığı, insanı anlamanın herşeyden önemli olduğu bir ortamda; İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam Anabilim Dalı öğretim üyeleri olarak değişimin daha iyi anlaşılmasına katkıda bulunmak istedik.
Değerli hocalarımızın büyük emekler vererek yazdığı özgün makalelerin, reklam sektöründeki çok boyutlu değişimin kodlarının daha iyi anlaşılmasına katkıda bulunacağına inanıyoruz.
Stok Kodu:9786054993574Boyut:14.00x21.00cmSayfa Sayısı:342Basım Yeri:İstanbulBasım Tarihi:2015Kapak Türü:KartonDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim288,00288,002144,00288,00396,00288,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim288,00288,002144,00288,00396,00288,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim288,00288,002144,00288,00396,00288,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim288,00288,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.