Yeni Medya ve Halkla İlişkilerKavramsal Çerçeve ve Uygulama Örnekleriyle
Yeni medya teknolojilerinin halkla ilişkiler ilkeleriyle birleşmesi, halkla ilişkiler uzmanları için hem fırsatlar sunan hem de birtakım zorlukları beraberinde getiren, birbirine bağlı ve dinamik bir iletişim ekosistemi ortaya çıkarmıştır. Yeni medya ortamlarının kullanımının artması, bireylerin ve de kurumların dijital ortamda var olmalarını zorunlu kılmıştır. Özellikle de sosyal medya platformlarının dünya üzerindeki artan kullanımı, mesajların hazırlanma, dağıtılma ve alınma şeklini de yeniden tanımlamıştır. Bu kapsamda, hedef kitlelerle doğrudan bağlantı kurma gücü, gelişen dijital ortama uyum sağlama sorumluluğunu da beraberinde getirmiştir. Çünkü çevrim içi ortamı ve eğilimleri izlemek, stratejik karar alma süreçleri için değerli bilgiler sunabilmektedir.
Dijital platformların kullanıcılar tarafından hızla benimsenmesi, halkla ilişkiler profesyonellerinin strateji belirleme yöntemlerinde de değişime yol açmıştır. Bu kitap, söz konusu değişime; kurumsal iletişim, algı yönetimi, kurumsal sosyal sorumluluk, politik halkla ilişkiler, kurumsal imaj, marka iletişimi ve kurumsal itibar perspektiflerinden kapsamlı bir bakış açısı geliştirmeyi amaçlamıştır. Bu amaçla halkla ilişkilerin, yeni medyaya entegrasyonu hem kavramsal hem de güncel uygulama örnekleriyle okurların ilgisine sunulmuştur.
- Açıklama
Yeni medya teknolojilerinin halkla ilişkiler ilkeleriyle birleşmesi, halkla ilişkiler uzmanları için hem fırsatlar sunan hem de birtakım zorlukları beraberinde getiren, birbirine bağlı ve dinamik bir iletişim ekosistemi ortaya çıkarmıştır. Yeni medya ortamlarının kullanımının artması, bireylerin ve de kurumların dijital ortamda var olmalarını zorunlu kılmıştır. Özellikle de sosyal medya platformlarının dünya üzerindeki artan kullanımı, mesajların hazırlanma, dağıtılma ve alınma şeklini de yeniden tanımlamıştır. Bu kapsamda, hedef kitlelerle doğrudan bağlantı kurma gücü, gelişen dijital ortama uyum sağlama sorumluluğunu da beraberinde getirmiştir. Çünkü çevrim içi ortamı ve eğilimleri izlemek, stratejik karar alma süreçleri için değerli bilgiler sunabilmektedir.
Dijital platformların kullanıcılar tarafından hızla benimsenmesi, halkla ilişkiler profesyonellerinin strateji belirleme yöntemlerinde de değişime yol açmıştır. Bu kitap, söz konusu değişime; kurumsal iletişim, algı yönetimi, kurumsal sosyal sorumluluk, politik halkla ilişkiler, kurumsal imaj, marka iletişimi ve kurumsal itibar perspektiflerinden kapsamlı bir bakış açısı geliştirmeyi amaçlamıştır. Bu amaçla halkla ilişkilerin, yeni medyaya entegrasyonu hem kavramsal hem de güncel uygulama örnekleriyle okurların ilgisine sunulmuştur.Stok Kodu:9786253987114Boyut:16x24Sayfa Sayısı:204Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2023 Eylül
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim136,00136,00268,00136,00345,33136,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim136,00136,00268,00136,00345,33136,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim136,00136,00268,00136,00345,33136,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim136,00136,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.