Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi
Elinizdeki bu eserde dijital dönüşüm, nano teknoloji, kuantum teknolojileri ve otonom yapay zeka teknoloji-lerinin yaygınlaştığı ve yaşamın bir parçası haline geldiği küreselleşen dünyada Türkçenin yabancı dil olarak öğretimi ve salgın süreçlerinde kurumlar, öğrenen ve öğreten paydaşların yaşadıkları sorunlar ve bu sorunlara çözüm önerilerine değinilmiştir. Yabancı Dil Olarak Türk¬çe Öğretimine katkı sunmak amacıyla hazırlanan bu kaynak, 14 farklı bölümden oluşmaktadır. Eserde eğitsel ajan, uzaktan eğitimle kültür aktarımında karşılaşılan sorunlar, çok kültürlü sınıflarda karşılaşılan sorunlar, pandemi döneminde yabancı dil olarak Türkçenin öğretimi, yüksek lisans öğrencilerinin yaşadığı sorunlar, uzaktan eğitim süre¬cinde öğretmenlerin yaşadığı sorunlar, öğretmenlerin mesleğe ilk baş¬ladıklarında yaşadıkları deneyimler,
Türkçe’nin sosyal çevrede aktif kullanımı, farklı öğrenme stillerine göre anlatma becerilerini geliştir¬menin yolları, öğretmenlerin deyim ve atasözü kullanma deneyimleri, yüz yüze eğitim ve uzaktan eğitim sürecinde kullanılan materyallerin karşılaştırılması, Türkçe yeterlik sınavlarının yenilenmiş bloom tak¬sonomisine göre incelenmesi, yabancı dil olarak Türkçe öğretimi ders materyali olarak kullanılan "Bengü”, yabancı dil olarak Türkçe öğre¬tenlerin dil bilgisi öğretimine ilişkin görüşleri konuları yer almıştır.
- Açıklama
Elinizdeki bu eserde dijital dönüşüm, nano teknoloji, kuantum teknolojileri ve otonom yapay zeka teknoloji-lerinin yaygınlaştığı ve yaşamın bir parçası haline geldiği küreselleşen dünyada Türkçenin yabancı dil olarak öğretimi ve salgın süreçlerinde kurumlar, öğrenen ve öğreten paydaşların yaşadıkları sorunlar ve bu sorunlara çözüm önerilerine değinilmiştir. Yabancı Dil Olarak Türk¬çe Öğretimine katkı sunmak amacıyla hazırlanan bu kaynak, 14 farklı bölümden oluşmaktadır. Eserde eğitsel ajan, uzaktan eğitimle kültür aktarımında karşılaşılan sorunlar, çok kültürlü sınıflarda karşılaşılan sorunlar, pandemi döneminde yabancı dil olarak Türkçenin öğretimi, yüksek lisans öğrencilerinin yaşadığı sorunlar, uzaktan eğitim süre¬cinde öğretmenlerin yaşadığı sorunlar, öğretmenlerin mesleğe ilk baş¬ladıklarında yaşadıkları deneyimler,
Türkçe’nin sosyal çevrede aktif kullanımı, farklı öğrenme stillerine göre anlatma becerilerini geliştir¬menin yolları, öğretmenlerin deyim ve atasözü kullanma deneyimleri, yüz yüze eğitim ve uzaktan eğitim sürecinde kullanılan materyallerin karşılaştırılması, Türkçe yeterlik sınavlarının yenilenmiş bloom tak¬sonomisine göre incelenmesi, yabancı dil olarak Türkçe öğretimi ders materyali olarak kullanılan "Bengü”, yabancı dil olarak Türkçe öğre¬tenlerin dil bilgisi öğretimine ilişkin görüşleri konuları yer almıştır.
Stok Kodu:9786257527354Boyut:15x23Sayfa Sayısı:308Basım Yeri:AnkaraKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim224,00224,002112,00224,00374,67224,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim224,00224,002112,00224,00374,67224,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim224,00224,002112,00224,00374,67224,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim224,00224,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.