Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Ürün Adaptasyonu ile İhracat Performansı Arasındaki İlişki Fuat Öz

Ürün Adaptasyonu ile İhracat Performansı Arasındaki İlişki(Mobilya, Hazır Giyim ve Deri Sektörü Üzerinde Bir Araştırma)

Liste Fiyatı : 165,00TL
İndirimli Fiyat : 132,00TL
Kazancınız : 33,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 44,00TL
Havale/EFT ile : 129,36TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786257126311
66992
Ürün Adaptasyonu ile İhracat Performansı Arasındaki İlişki
Ürün Adaptasyonu ile İhracat Performansı Arasındaki İlişki (Mobilya, Hazır Giyim ve Deri Sektörü Üzerinde Bir Araştırma)
132.00

Küreselleşme olarak değerlendirilen değişimlerin dünya üzerinde yaşanan tüm çevreyi etkilediği görülmektedir. Küresel varlıklarını ve piyasa paylarını genişletme çabasında olan firmalar kârlılığı artırmak ve pazarlarla ilgili sorunların üstesinden gelmek için faaliyetlerini uluslararası olarak gerçekleştirmenin farklı yollarını düşünmektedir. Bundan dolayı uluslararası pazarlama alanı içerisinde, bir firma ürünlerini yurt dışına taşıma kararı verdiği zaman, aldığı kararlardan birisi de her potansiyel özgün yerel piyasanın özgün ebatlarına uymak için pazarlama karmasını ayarlamaktır. Hedef pazarlarıyla ilgili kararları verirken tüketicilerin memnuniyetini sağlayacak ürünleri ve hizmetleri optimal düzeyde bir araya getirerek firmaların hedeflerine ulaşmayı amaçlamaktadırlar. Bu memnuniyeti sağlamak için kendi ürünlerini farklılaştırma yoluna gitmektedirler. Bu farklılaştırma yolu firmaları hedef pazarlarda ürün adaptasyonuna yöneltmektedir. Bu kitapta, ürün adaptasyonu ile firmaların ihracat performansı arasındaki ilişki araştırılmıştır. Araştırmada Türkiye genelinde mobilya, hazır giyim ve deri sektöründe faaliyet gösteren firmaların ürün adaptasyonu ile ihracat performansı arasındaki ilişki değerleri ölçülmüş ve bu iki faktör arasındaki ilişki incelenerek bir model oluşturulmuştur. Bu model PASWStatistics20 programı kullanılarak değerlendirilmiştir. Verilerin analizinde Ki-kare testi ve regresyon analiz kullanılmış, aynı zamanda tanımlayıcı soruların analizi de yapılmıştır. Elde edilen sonuçlar analiz edildiğinde; ürün adaptasyonu ile ihracat performansı arasında anlamlı ve olumlu bir ilişki olduğu görülmüştür Günümüzde firmaların karşılaştıkları sorunları aşabilmesi ve dünyadaki rakipleriyle rekabet edebilmesi açısından ürün adaptasyonuna yöneldiğinde ihracat performanslarının arttığı görülmektedir.

  • Açıklama
    • Küreselleşme olarak değerlendirilen değişimlerin dünya üzerinde yaşanan tüm çevreyi etkilediği görülmektedir. Küresel varlıklarını ve piyasa paylarını genişletme çabasında olan firmalar kârlılığı artırmak ve pazarlarla ilgili sorunların üstesinden gelmek için faaliyetlerini uluslararası olarak gerçekleştirmenin farklı yollarını düşünmektedir. Bundan dolayı uluslararası pazarlama alanı içerisinde, bir firma ürünlerini yurt dışına taşıma kararı verdiği zaman, aldığı kararlardan birisi de her potansiyel özgün yerel piyasanın özgün ebatlarına uymak için pazarlama karmasını ayarlamaktır. Hedef pazarlarıyla ilgili kararları verirken tüketicilerin memnuniyetini sağlayacak ürünleri ve hizmetleri optimal düzeyde bir araya getirerek firmaların hedeflerine ulaşmayı amaçlamaktadırlar. Bu memnuniyeti sağlamak için kendi ürünlerini farklılaştırma yoluna gitmektedirler. Bu farklılaştırma yolu firmaları hedef pazarlarda ürün adaptasyonuna yöneltmektedir. Bu kitapta, ürün adaptasyonu ile firmaların ihracat performansı arasındaki ilişki araştırılmıştır. Araştırmada Türkiye genelinde mobilya, hazır giyim ve deri sektöründe faaliyet gösteren firmaların ürün adaptasyonu ile ihracat performansı arasındaki ilişki değerleri ölçülmüş ve bu iki faktör arasındaki ilişki incelenerek bir model oluşturulmuştur. Bu model PASWStatistics20 programı kullanılarak değerlendirilmiştir. Verilerin analizinde Ki-kare testi ve regresyon analiz kullanılmış, aynı zamanda tanımlayıcı soruların analizi de yapılmıştır. Elde edilen sonuçlar analiz edildiğinde; ürün adaptasyonu ile ihracat performansı arasında anlamlı ve olumlu bir ilişki olduğu görülmüştür Günümüzde firmaların karşılaştıkları sorunları aşabilmesi ve dünyadaki rakipleriyle rekabet edebilmesi açısından ürün adaptasyonuna yöneldiğinde ihracat performanslarının arttığı görülmektedir.

      Stok Kodu
      :
      9786257126311
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      168
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2020
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      132,00   
      132,00   
      2
      66,00   
      132,00   
      3
      44,00   
      132,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      132,00   
      132,00   
      2
      66,00   
      132,00   
      3
      44,00   
      132,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      132,00   
      132,00   
      2
      66,00   
      132,00   
      3
      44,00   
      132,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      132,00   
      132,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat