Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%17
Eğitim Kurumlarında Mizah Ahmet Şahin

Yönetsel Ve Eğitsel Araç OlarakEğitim Kurumlarında Mizah

Liste Fiyatı : 216,00TL
İndirimli Fiyat : 179,28TL
Kazancınız : 36,72TL
Taksitli fiyat : 3 x 59,76TL
Havale/EFT ile : 175,69TL
9786051702131
51184
Eğitim Kurumlarında Mizah
Eğitim Kurumlarında Mizah Yönetsel Ve Eğitsel Araç Olarak
179.28

Kitap Tanıtım Yazısı
Neden bu kitap? Kendinizi iş çıkışı saatlerinde kalabalık caddelere atın. Kaldırımda
yürürken sağınıza bakın, solunuza bakın. Birçok insanın bırakın gülmeyi,
gülümsediğini bile göremeyeceksiniz. Neredeyse çoğumuz gülmeyi ve
gülümsemeyi unutmak üzereyiz. Gülmeye, mutlu olmaya ihtiyacımız var. Makine
değiliz. İnsanız. Duygularımız var. Ailemiz, arkadaşlarımız var. İş dışında da
hayatımız var. Ama ne yazık ki ömrümüzün çoğu işte geçiyor. İşimiz çoğu zaman
özel hayatımızın, hatta sağlığımızın da önünde. İş yerimizdeki günlük hengâme
sağlık sorunlarımızı bile ertelememize neden oluyor. Çalışma ortamımızdaki yoğun
iş temposunun, stresin, çatışmaların ve daha başka bir sürü örgütsel sorunların
neden olduğu yorgunluğumuzu, mutsuzluğumuzu, karamsarlığımızı ve
tükenmişliğimizi de anımsayınca gülmeye gerçekten ihtiyacımız olduğunu
düşünüyorum. Elbette hiç gülmeyen, neşelenmeyen mizah yapmayan kişiler
değiliz. Aksine birçoğumuz bulunduğumuz ortamdan mizahî durumlar çıkarmaya ve
gülmeye çalışıyordur. Ancak daha çok gülmeye ihtiyacımız var. İşte bu yüzden
mizahın hem örgütsel etkililiği sağlayacak hem de çalışanların iyi oluş düzeyini
artıracak bir araç olarak kullanılabileceğini düşünüyorum.

Hemen hemen her toplumda mizah kullanımı yaygın şekilde ilgi görmektedir.
Özellikle eğitim dışı alanlarda birçok uzman, faydalı olduğunu düşündükleri için
mizahı ve gülmeyi kullanmaya çalışmaktadır. Eğitim alanında ülkemizde mizahı
pedagojik açıdan ele alan ve sınıf içi mizah kullanımının etkisini konu edinen çok
fazla çalışma bulunmamaktadır. Aynı zamanda okullarda bilinçli şekilde mizah
kullanımı da nadir düzeydedir. Eğitimciler mizahı faydalı görmekle birlikte sınıf içi
eğitsel araç olarak kullanımını ya hiç düşünmemiş ya da hoşça vakit geçirmek,
öğrencileri güldürmek ve eğlendirmek üzere bilinçsiz şekilde kullanmaktadırlar.
Bilinçli şekilde kullanılan, dersle ilgili mizahın eğitsel bir araç olarak da
kullanılabileceğini, oldukça etkili ve faydalı olacağını düşünüyorum.

  • Açıklama
    • Kitap Tanıtım Yazısı
      Neden bu kitap? Kendinizi iş çıkışı saatlerinde kalabalık caddelere atın. Kaldırımda
      yürürken sağınıza bakın, solunuza bakın. Birçok insanın bırakın gülmeyi,
      gülümsediğini bile göremeyeceksiniz. Neredeyse çoğumuz gülmeyi ve
      gülümsemeyi unutmak üzereyiz. Gülmeye, mutlu olmaya ihtiyacımız var. Makine
      değiliz. İnsanız. Duygularımız var. Ailemiz, arkadaşlarımız var. İş dışında da
      hayatımız var. Ama ne yazık ki ömrümüzün çoğu işte geçiyor. İşimiz çoğu zaman
      özel hayatımızın, hatta sağlığımızın da önünde. İş yerimizdeki günlük hengâme
      sağlık sorunlarımızı bile ertelememize neden oluyor. Çalışma ortamımızdaki yoğun
      iş temposunun, stresin, çatışmaların ve daha başka bir sürü örgütsel sorunların
      neden olduğu yorgunluğumuzu, mutsuzluğumuzu, karamsarlığımızı ve
      tükenmişliğimizi de anımsayınca gülmeye gerçekten ihtiyacımız olduğunu
      düşünüyorum. Elbette hiç gülmeyen, neşelenmeyen mizah yapmayan kişiler
      değiliz. Aksine birçoğumuz bulunduğumuz ortamdan mizahî durumlar çıkarmaya ve
      gülmeye çalışıyordur. Ancak daha çok gülmeye ihtiyacımız var. İşte bu yüzden
      mizahın hem örgütsel etkililiği sağlayacak hem de çalışanların iyi oluş düzeyini
      artıracak bir araç olarak kullanılabileceğini düşünüyorum.

      Hemen hemen her toplumda mizah kullanımı yaygın şekilde ilgi görmektedir.
      Özellikle eğitim dışı alanlarda birçok uzman, faydalı olduğunu düşündükleri için
      mizahı ve gülmeyi kullanmaya çalışmaktadır. Eğitim alanında ülkemizde mizahı
      pedagojik açıdan ele alan ve sınıf içi mizah kullanımının etkisini konu edinen çok
      fazla çalışma bulunmamaktadır. Aynı zamanda okullarda bilinçli şekilde mizah
      kullanımı da nadir düzeydedir. Eğitimciler mizahı faydalı görmekle birlikte sınıf içi
      eğitsel araç olarak kullanımını ya hiç düşünmemiş ya da hoşça vakit geçirmek,
      öğrencileri güldürmek ve eğlendirmek üzere bilinçsiz şekilde kullanmaktadırlar.
      Bilinçli şekilde kullanılan, dersle ilgili mizahın eğitsel bir araç olarak da
      kullanılabileceğini, oldukça etkili ve faydalı olacağını düşünüyorum.

      Stok Kodu
      :
      9786051702131
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      166
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Baskı
      :
      1
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      179,28   
      179,28   
      2
      89,64   
      179,28   
      3
      59,76   
      179,28   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      179,28   
      179,28   
      2
      89,64   
      179,28   
      3
      59,76   
      179,28   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      179,28   
      179,28   
      2
      89,64   
      179,28   
      3
      59,76   
      179,28   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      179,28   
      179,28   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat