Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Yeni
Üniversite Ders Kitapları,Matematik, - Nobel Bilimsel Eserler - Örnekl

Örneklerle Matematik Öğretiminde Kavram YanılgılarıÖğretmen ve Öğretmen Adayları için El Kitabı

Liste Fiyatı : 300,00TL
İndirimli Fiyat : 240,00TL
Kazancınız : 60,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 80,00TL
Havale/EFT ile : 235,20TL
9786253761059
144987
Örneklerle Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları
Örneklerle Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları Öğretmen ve Öğretmen Adayları için El Kitabı
240.00

“Matematik öğrenmek zordur.” kanısı, hangi yaş düzeyinde olunduğu ve matematikle etkileşimin boyutunun ne olduğu fark etmeksizin yaygın bir düşüncedir. Ancak matematik öğretiminde görev yapan ya da yapacak olan her bireyin; bu kanının sebeplerini, öğrenmede nasıl ve neden ortaya çıktığını, nasıl önleneceğini ve düzeltileceğini bilmeleri asli görevlerinden biridir. Bu kitap, bu kanının oluşmasında önemli bir faktör olan matematik öğretimindeki kavram yanılgılarını ele alarak öğrenme ve öğretme sürecinde öğretmen ve öğretmen adaylarına rehberlik etmeyi amaçlamaktadır.
Kavram yanılgılarının formal algılayıştan uzak olmasının yanı sıra kendi içinde tutarlı, düzeltilmeye dirençli ve birçok kişide bulunabilme gibi ortak özellikleri olması öğretimde dikkate değer bir unsur olduğunu göstermektedir. Bu anlamda öğretimin planlanmasından değerlendirilmesine tüm sürece etki eden matematiksel kavram yanılgılarının öğretmen ve öğretmen adayları tarafından tanınması elzemdir. Öğretimde sıklıkla karşılaşılan matematiksel kavram yanılgılarının bilinmesi ile öğretmenler ve geleceğin öğretmeni öğretmen adayları, öğretimlerini tasarlar ve uygularken öğrencilerin kavram yanılgılarını belirleyebilecek, düzeltebilecek ve hatta bu kavram yanılgılarını faydalı bir öğrenme fırsatı olarak kullanabileceklerdir. Öğretmen eğitimcileri ise kavramların nasıl öğretileceğinin öğretilmesinde kullanabilecekleri örnek durumlara bu kitap aracılığıyla ulaşabilecektir.
Güncel ve örneklerle desteklenmiş kaynak niteliğindeki bu kitabın matematik eğitimi ile ilgilenen herkese katkı sunması dileğiyle…

  • Açıklama
    • “Matematik öğrenmek zordur.” kanısı, hangi yaş düzeyinde olunduğu ve matematikle etkileşimin boyutunun ne olduğu fark etmeksizin yaygın bir düşüncedir. Ancak matematik öğretiminde görev yapan ya da yapacak olan her bireyin; bu kanının sebeplerini, öğrenmede nasıl ve neden ortaya çıktığını, nasıl önleneceğini ve düzeltileceğini bilmeleri asli görevlerinden biridir. Bu kitap, bu kanının oluşmasında önemli bir faktör olan matematik öğretimindeki kavram yanılgılarını ele alarak öğrenme ve öğretme sürecinde öğretmen ve öğretmen adaylarına rehberlik etmeyi amaçlamaktadır.
      Kavram yanılgılarının formal algılayıştan uzak olmasının yanı sıra kendi içinde tutarlı, düzeltilmeye dirençli ve birçok kişide bulunabilme gibi ortak özellikleri olması öğretimde dikkate değer bir unsur olduğunu göstermektedir. Bu anlamda öğretimin planlanmasından değerlendirilmesine tüm sürece etki eden matematiksel kavram yanılgılarının öğretmen ve öğretmen adayları tarafından tanınması elzemdir. Öğretimde sıklıkla karşılaşılan matematiksel kavram yanılgılarının bilinmesi ile öğretmenler ve geleceğin öğretmeni öğretmen adayları, öğretimlerini tasarlar ve uygularken öğrencilerin kavram yanılgılarını belirleyebilecek, düzeltebilecek ve hatta bu kavram yanılgılarını faydalı bir öğrenme fırsatı olarak kullanabileceklerdir. Öğretmen eğitimcileri ise kavramların nasıl öğretileceğinin öğretilmesinde kullanabilecekleri örnek durumlara bu kitap aracılığıyla ulaşabilecektir.
      Güncel ve örneklerle desteklenmiş kaynak niteliğindeki bu kitabın matematik eğitimi ile ilgilenen herkese katkı sunması dileğiyle…

      Stok Kodu
      :
      9786253761059
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      310
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2024 Aralık
  • Taksit Seçenekleri
  • Yorumlar
Kapat