Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%15
Ulaşım Ağı Optimizasyonu M. Şamil Şık

Ulaşım Ağı OptimizasyonuMalatya Örneği

Liste Fiyatı : 95,00TL
İndirimli Fiyat : 80,75TL
Kazancınız : 14,25TL
Taksitli fiyat : 3 x 26,92TL
Havale/EFT ile : 79,14TL
%15
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786253652395
116972
Ulaşım Ağı Optimizasyonu
Ulaşım Ağı Optimizasyonu Malatya Örneği
80.75

İçindekiler

TABLOLAR LİSTESİ
ŞEKİLLER LİSTESİ
SİMGELER VE KISALTMALAR
1. GİRİŞ
1.1. Teorik Çerçeve
1.2. Problem Tanımı
2. LİTERATÜR TARAMASI
2.1. Toplu Taşıma Ağ Tasarım Problemi
2.1.1. TTATP’nin Temel Özellikleri
2.1.2. Problemin Temsili
2.1.2.1. Ulaşım Ağı Problemi Bileşenleri
2.1.3. Trafik Atama
2.1.3.1. Kullanıcı Dengesi Ataması
2.1.3.2. Sistem Optimal Ataması
2.1.3.3. Ya Hep Ya Hiç Trafik Ataması
2.1.3.4. Artışsal Trafik Ataması
2.1.3.5. Kapasite Kısıtlı Trafik Ataması
2.1.4. Frank-Wolfe Algoritması
2.2. TTATP Önceki Çalışmalar
2.3. TTATP Çözüm Yöntemleri
2.3.1. Geleneksel Çözüm Yöntemleri
2.3.2. Sezgisel Çözüm Yaklaşımları
2.3.3. Meta-Sezgisel Çözüm Yaklaşımları
2.3.4. ORATP İçin Genetik Algoritma
2.4. ORATP Model ve Formülasyonu
2.4.1. ORATP Varsayımları
2.4.2. ORATP Notasyonları
2.4.3. ORATP Formülasyonu
3. VERİLERİN TOPLANMASI VE ANALİZİ
3.1. Malatya İli ve Ulaşım Ağı Özellikleri
3.2. Yolculuk Üretim-Çekim
3.3. Yolculuk Dağıtımı
3.3.1. Yer Çekimi (Gravity) Modeli
3.3.2. Fratar Modeli
3.4. Türel Ayrım
3.4.1. Multinomial Logit Model
3.4.2. Growth Factor Modeli
3.5. Verilerin Hazırlanması
4. ÇÖZÜM YAKLAŞIMI
4.1. Başlangıç Çözüm Kümesini Üretme
4.2. Otobüs Rota Ağı Analiz Süreci
4.3. Optimal Otobüs Rota Ağını Arama
4.3.1. Genetik Algoritma ile Rota Ağı Arama
5. UYGULAMA
5.1. Duyarlılık Analizi
5.2. Test Ağı
5.2.1. Test Ağı Sayısal Sonuçları
5.3. Malatya İli Otobüs Rota Ağı Tasarımı
5.4. Uygulama Sonuçları
6. SONUÇLAR
KAYNAKÇA

  • Açıklama
    • İçindekiler

      TABLOLAR LİSTESİ
      ŞEKİLLER LİSTESİ
      SİMGELER VE KISALTMALAR
      1. GİRİŞ
      1.1. Teorik Çerçeve
      1.2. Problem Tanımı
      2. LİTERATÜR TARAMASI
      2.1. Toplu Taşıma Ağ Tasarım Problemi
      2.1.1. TTATP’nin Temel Özellikleri
      2.1.2. Problemin Temsili
      2.1.2.1. Ulaşım Ağı Problemi Bileşenleri
      2.1.3. Trafik Atama
      2.1.3.1. Kullanıcı Dengesi Ataması
      2.1.3.2. Sistem Optimal Ataması
      2.1.3.3. Ya Hep Ya Hiç Trafik Ataması
      2.1.3.4. Artışsal Trafik Ataması
      2.1.3.5. Kapasite Kısıtlı Trafik Ataması
      2.1.4. Frank-Wolfe Algoritması
      2.2. TTATP Önceki Çalışmalar
      2.3. TTATP Çözüm Yöntemleri
      2.3.1. Geleneksel Çözüm Yöntemleri
      2.3.2. Sezgisel Çözüm Yaklaşımları
      2.3.3. Meta-Sezgisel Çözüm Yaklaşımları
      2.3.4. ORATP İçin Genetik Algoritma
      2.4. ORATP Model ve Formülasyonu
      2.4.1. ORATP Varsayımları
      2.4.2. ORATP Notasyonları
      2.4.3. ORATP Formülasyonu
      3. VERİLERİN TOPLANMASI VE ANALİZİ
      3.1. Malatya İli ve Ulaşım Ağı Özellikleri
      3.2. Yolculuk Üretim-Çekim
      3.3. Yolculuk Dağıtımı
      3.3.1. Yer Çekimi (Gravity) Modeli
      3.3.2. Fratar Modeli
      3.4. Türel Ayrım
      3.4.1. Multinomial Logit Model
      3.4.2. Growth Factor Modeli
      3.5. Verilerin Hazırlanması
      4. ÇÖZÜM YAKLAŞIMI
      4.1. Başlangıç Çözüm Kümesini Üretme
      4.2. Otobüs Rota Ağı Analiz Süreci
      4.3. Optimal Otobüs Rota Ağını Arama
      4.3.1. Genetik Algoritma ile Rota Ağı Arama
      5. UYGULAMA
      5.1. Duyarlılık Analizi
      5.2. Test Ağı
      5.2.1. Test Ağı Sayısal Sonuçları
      5.3. Malatya İli Otobüs Rota Ağı Tasarımı
      5.4. Uygulama Sonuçları
      6. SONUÇLAR
      KAYNAKÇA

      Stok Kodu
      :
      9786253652395
      Boyut
      :
      14x20
      Sayfa Sayısı
      :
      137
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2023 Haziran
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      80,75   
      80,75   
      2
      40,38   
      80,75   
      3
      26,92   
      80,75   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      80,75   
      80,75   
      2
      40,38   
      80,75   
      3
      26,92   
      80,75   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      80,75   
      80,75   
      2
      40,38   
      80,75   
      3
      26,92   
      80,75   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      80,75   
      80,75   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat