Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Twitter'da İçerik Yayılımı ve Kullanıcıların Retweet Motivasyonları Bu

Twitter'da İçerik Yayılımı ve Kullanıcıların Retweet Motivasyonları

Liste Fiyatı : 200,00TL
İndirimli Fiyat : 160,00TL
Kazancınız : 40,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 53,33TL
Havale/EFT ile : 156,80TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786256965904
107717
Twitter'da İçerik Yayılımı ve Kullanıcıların Retweet Motivasyonları
Twitter'da İçerik Yayılımı ve Kullanıcıların Retweet Motivasyonları
160.00

Mesaj üretimi, tüketimi ve dağıtımı sosyal medya gibi yeni medya olanakları

ile birlikte ciddi şekilde dönüşmektedir. Kitle iletişimi ile kişilerarası iletişimin

iç içe geçtiği sosyal medya yeni tip bir iletişim ortamı sunmaktadır. Bu

ortamın en önemli özelliklerinden biri mesajın geleneksel iletişim ortamlarındaki

gibi doğrusal bir yayım süreci yerine karmaşık bir yayılım süreci sonucunda

hızlıca yaygınlık kazanabilmesidir.

Yayılım potansiyeli ancak ve ancak mesajın kaynağı dışındaki kullanıcıların

aktarım kararları ile gerçekleşebilmektedir. Bu kararları sonucunda kullanıcılar

birer eşik bekçisine dönüşerek platform dahilinde gündemi belirleyebilme

gücüne sahiptirler. Twitter tipik bir sosyal medya kümesi elemanı olarak

kullanıcılarına tam olarak bunu vaat etmektedir. Bu platformun Türkiye’deki

popülerliği ve kamusal iletişim alanı olarak etkililiği göz önünde bulundurulduğunda

yayılım fenomenini ve bu fenomene olanak veren aktarım kararında

kullanıcıların motivasyonlarını araştırmak önem arz etmektedir.

  • Açıklama
    • Mesaj üretimi, tüketimi ve dağıtımı sosyal medya gibi yeni medya olanakları

      ile birlikte ciddi şekilde dönüşmektedir. Kitle iletişimi ile kişilerarası iletişimin

      iç içe geçtiği sosyal medya yeni tip bir iletişim ortamı sunmaktadır. Bu

      ortamın en önemli özelliklerinden biri mesajın geleneksel iletişim ortamlarındaki

      gibi doğrusal bir yayım süreci yerine karmaşık bir yayılım süreci sonucunda

      hızlıca yaygınlık kazanabilmesidir.

      Yayılım potansiyeli ancak ve ancak mesajın kaynağı dışındaki kullanıcıların

      aktarım kararları ile gerçekleşebilmektedir. Bu kararları sonucunda kullanıcılar

      birer eşik bekçisine dönüşerek platform dahilinde gündemi belirleyebilme

      gücüne sahiptirler. Twitter tipik bir sosyal medya kümesi elemanı olarak

      kullanıcılarına tam olarak bunu vaat etmektedir. Bu platformun Türkiye’deki

      popülerliği ve kamusal iletişim alanı olarak etkililiği göz önünde bulundurulduğunda

      yayılım fenomenini ve bu fenomene olanak veren aktarım kararında

      kullanıcıların motivasyonlarını araştırmak önem arz etmektedir.

      Stok Kodu
      :
      9786256965904
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      147
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2022
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      160,00   
      160,00   
      2
      80,00   
      160,00   
      3
      53,33   
      160,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      160,00   
      160,00   
      2
      80,00   
      160,00   
      3
      53,33   
      160,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      160,00   
      160,00   
      2
      80,00   
      160,00   
      3
      53,33   
      160,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      160,00   
      160,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat