Tutundurma Karması
Liste Fiyatı :
100,00TL
İndirimli Fiyat :
90,00TL
Kazancınız :
10,00TL
Taksitli fiyat :
3 x 30,00TL
Havale/EFT ile :
88,20TL
9786053276654
46336
https://www.pelikankitabevi.com.tr/tutundurma-karmasi
Tutundurma Karması
90.00
1. REKLAM
1.1. REKLAMIN TARİHÇESİ
1.2. REKLAMIN ÖZELLİKLERİ
1.3. REKLAMIN FONKSİYONLARI
1.4. REKLAMIN AMAÇLARI
1.5. REKLAM BÜTÇESİ YÖNTEMLERİ
1.6. REKLAM TÜRLERİ
1.7. BAŞLICA REKLAM ARAÇLARI
1.8. REKLAM AJANSLARI
1.9. TUTUNDURMADA REKLAM ÖRNEKLERİ
2. HALKLA İLİŞKİLER
2.1. HALKLA İLİŞKİLERİN TARİHÇESİ
2.2. HALKLA İLİŞKİLERİN AMAÇLARI
2.3. HALKLA İLİŞKİLERİN TEMEL İLKELERİ
2.4. HALKLA İLİŞKİLERİN FONKSİYONLARI
2.5. HALKLA İLİŞKİLERDE HEDEF KİTLE
2.6. HALKLA İLİŞKİLER SÜRECİ
2.7. TUTUNDURMADA HALKLA İLİŞKİLER ÖRNEKLERİ
3. KİŞİSEL SATIŞ
3.1. SATIŞIN AMAÇLARI1
3.2. SATIŞÇILIK VE SATIŞÇI TÜRLERİ
3.3. SATIŞ ELEMANINDA BULUNMASI GEREKEN ÖZELLİKLER
3.4. SATIŞ SÜRECİ
3.5. SATIŞ YÖNETİMİ
3.6. KİŞİSEL SATIŞTA ETKİNLİK
3.7. TUTUNDURMADA KİŞİSEL SATIŞ ÖRNEKLERİ
4. SATIŞ TEŞVİK (PROMOSYON)
4.1. SATIŞ TEŞVİĞİN GELİŞME NEDENLERİ
4.2. SATIŞ TEŞVİĞİN AMAÇLARI
4.3. SATIŞ TEŞVİK ARAÇLARI
4.4. SATIŞ TEŞVİĞİN ÖNEMİ
4.5. TUTUNDURMADA SATIŞ TEŞVİK (PROMOSYON) ÖRNEĞİ
5. SPONSORLUK
5.1. SPONSORLUĞUN AMAÇLARI
5.2. SPONSORLUĞUN ÇEŞİTLERİ
5.3. TUTUNDURMADA SPONSORLUK ÖRNEĞİ
- Açıklama
- 1. REKLAM1.1. REKLAMIN TARİHÇESİ1.2. REKLAMIN ÖZELLİKLERİ1.3. REKLAMIN FONKSİYONLARI1.4. REKLAMIN AMAÇLARI1.5. REKLAM BÜTÇESİ YÖNTEMLERİ1.6. REKLAM TÜRLERİ1.7. BAŞLICA REKLAM ARAÇLARI1.8. REKLAM AJANSLARI1.9. TUTUNDURMADA REKLAM ÖRNEKLERİ2. HALKLA İLİŞKİLER2.1. HALKLA İLİŞKİLERİN TARİHÇESİ2.2. HALKLA İLİŞKİLERİN AMAÇLARI2.3. HALKLA İLİŞKİLERİN TEMEL İLKELERİ2.4. HALKLA İLİŞKİLERİN FONKSİYONLARI2.5. HALKLA İLİŞKİLERDE HEDEF KİTLE2.6. HALKLA İLİŞKİLER SÜRECİ2.7. TUTUNDURMADA HALKLA İLİŞKİLER ÖRNEKLERİ3. KİŞİSEL SATIŞ3.1. SATIŞIN AMAÇLARI13.2. SATIŞÇILIK VE SATIŞÇI TÜRLERİ3.3. SATIŞ ELEMANINDA BULUNMASI GEREKEN ÖZELLİKLER3.4. SATIŞ SÜRECİ3.5. SATIŞ YÖNETİMİ3.6. KİŞİSEL SATIŞTA ETKİNLİK3.7. TUTUNDURMADA KİŞİSEL SATIŞ ÖRNEKLERİ4. SATIŞ TEŞVİK (PROMOSYON)4.1. SATIŞ TEŞVİĞİN GELİŞME NEDENLERİ4.2. SATIŞ TEŞVİĞİN AMAÇLARI4.3. SATIŞ TEŞVİK ARAÇLARI4.4. SATIŞ TEŞVİĞİN ÖNEMİ4.5. TUTUNDURMADA SATIŞ TEŞVİK (PROMOSYON) ÖRNEĞİ5. SPONSORLUK5.1. SPONSORLUĞUN AMAÇLARI5.2. SPONSORLUĞUN ÇEŞİTLERİ5.3. TUTUNDURMADA SPONSORLUK ÖRNEĞİStok Kodu:9786053276654Boyut:16x24Sayfa Sayısı:86Basım Yeri:BursaBasım Tarihi:2018
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim90,0090,00245,0090,00330,0090,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim90,0090,00245,0090,00330,0090,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim90,0090,00245,0090,00330,0090,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim90,0090,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.