Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Turizm Endüstrisinde Modern Pazarlama Yaklaşımları Seden Doğan

Turizm Endüstrisinde Modern Pazarlama Yaklaşımları

Liste Fiyatı : 150,00TL
İndirimli Fiyat : 120,00TL
Kazancınız : 30,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 40,00TL
Havale/EFT ile : 117,60TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786254068881
73700
Turizm Endüstrisinde Modern Pazarlama Yaklaşımları
Turizm Endüstrisinde Modern Pazarlama Yaklaşımları
120.00

Günümüz iş dünyasında yaşanan küresel rekabete paralel olarak teknolojik, ekonomik, sosyo-kültürel ve politik gelişmeler, her alanda olduğu gibi pazarlama alanında da önemli değişim ve dönüşümlerin yaşanmasına ortam yaratmaktadır. Bu değişim ve dönüşümler, pazarlama stratejisi ve yönetiminde güncel trendleri adapte etmeyi zorunlu kılmaktadır. Bu nedenle klasik pazarlama anlayışından modern pazarlama anlayışına geçiş sürecini tamamlamayan işletmelerin rekabet ortamında ayakta kalmaları zor olacaktır. 2000'li yıllarla birlikte pazarlama dünyasında ortaya çıkan birbirinden farklı trendler ile işletmeler, mevcut ve potansiyel tüketicilerine daha interaktif daha etkili daha sürdürülebilir ve daha ilgi çekici mesajlarla ulaşmaya ve kurdukları iletişimi kalıcı tutmaya çalışmaktadırlar. Bu kitapta, bahsi geçen yeni pazarlama trendlerinden; Artırılmış Gerçeklik Pazarlama, B2B ve B2C Pazarlama, Çeşitlilik Pazarlaması, Gerilla Pazarlama, Gizli Pazarlama, İçerik Pazarlama, Mistik Pazarlama, Retro Pazarlama ve Sinsi Pazarlama, turizm endüstrisi perspektifinden ele alınmış ve çeşitli örneklerle açıklanmaya çalışılmıştır.

  • Açıklama
    • Günümüz iş dünyasında yaşanan küresel rekabete paralel olarak teknolojik, ekonomik, sosyo-kültürel ve politik gelişmeler, her alanda olduğu gibi pazarlama alanında da önemli değişim ve dönüşümlerin yaşanmasına ortam yaratmaktadır. Bu değişim ve dönüşümler, pazarlama stratejisi ve yönetiminde güncel trendleri adapte etmeyi zorunlu kılmaktadır. Bu nedenle klasik pazarlama anlayışından modern pazarlama anlayışına geçiş sürecini tamamlamayan işletmelerin rekabet ortamında ayakta kalmaları zor olacaktır. 2000'li yıllarla birlikte pazarlama dünyasında ortaya çıkan birbirinden farklı trendler ile işletmeler, mevcut ve potansiyel tüketicilerine daha interaktif daha etkili daha sürdürülebilir ve daha ilgi çekici mesajlarla ulaşmaya ve kurdukları iletişimi kalıcı tutmaya çalışmaktadırlar. Bu kitapta, bahsi geçen yeni pazarlama trendlerinden; Artırılmış Gerçeklik Pazarlama, B2B ve B2C Pazarlama, Çeşitlilik Pazarlaması, Gerilla Pazarlama, Gizli Pazarlama, İçerik Pazarlama, Mistik Pazarlama, Retro Pazarlama ve Sinsi Pazarlama, turizm endüstrisi perspektifinden ele alınmış ve çeşitli örneklerle açıklanmaya çalışılmıştır.

      Stok Kodu
      :
      9786254068881
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      144
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2020 Aralık
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      120,00   
      120,00   
      2
      60,00   
      120,00   
      3
      40,00   
      120,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      120,00   
      120,00   
      2
      60,00   
      120,00   
      3
      40,00   
      120,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      120,00   
      120,00   
      2
      60,00   
      120,00   
      3
      40,00   
      120,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      120,00   
      120,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat