Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerine Yönelik Sadakatleri
Son yıllarda çoğu sektörü etkileyen durgunluk, beraberinde değişen tüketici davranışı perakendecilik sektörünü zaman zaman zorlasa da tüketicilerin alışverişle olan bağlarının güçlü olduğunu görebiliriz. Özellikle gelişen teknoloji her geçen gün perakendecilik sektörünü yenilerken alışverişi “sadece alışveriş “olarak görmeyen tüketici için de AVM'lerin yeri hâlâ farklıdır. Bu dönüşüm sürecinde varlık göstermek isteyen perakendecilerin ise öncelikli amaçları elbette ki müşterilerle uzun süreli ilişkilerin kurulması olmuştur. Günümüzün rekabetçi ortamında, değişen ve istekleri günden güne farklılaşan müşterilerin sadakati ise ürün ve hizmetlerin ötesinde eşsiz deneyimlerin sunumuna bağlıdır. Bu bağlamda, müşterilerin alışveriş davranışlarının belirlenmesinde, sunulan deneyimlerin ve deneyimler sonucunda oluşan değerlerin katkısının önemli olduğu görülmektedir. Buradan hareketle kitap kapsamında geniş bir literatür sunularak Türk tüketicilerinin AVM'lerdeki deneyimlerinden elde ettikleri değerlerin, memnuniyetleri ile tutumsal ve davranışsal sadakatlerinde olan etkileri bulgular neticesinde tartışılmaktadır. Kitabın hem lisans hem de lisansüstü seviyesinde özellikle perakendecilik üzerine ve tüketici davranışına yönelik çalışmalar yapan araştırmacılara ve öğrencilere fayda sağlayacağına inanıyor ve okuyucularına keyifli okumalar diliyoruz.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Açıklama
Son yıllarda çoğu sektörü etkileyen durgunluk, beraberinde değişen tüketici davranışı perakendecilik sektörünü zaman zaman zorlasa da tüketicilerin alışverişle olan bağlarının güçlü olduğunu görebiliriz. Özellikle gelişen teknoloji her geçen gün perakendecilik sektörünü yenilerken alışverişi “sadece alışveriş “olarak görmeyen tüketici için de AVM'lerin yeri hâlâ farklıdır. Bu dönüşüm sürecinde varlık göstermek isteyen perakendecilerin ise öncelikli amaçları elbette ki müşterilerle uzun süreli ilişkilerin kurulması olmuştur. Günümüzün rekabetçi ortamında, değişen ve istekleri günden güne farklılaşan müşterilerin sadakati ise ürün ve hizmetlerin ötesinde eşsiz deneyimlerin sunumuna bağlıdır. Bu bağlamda, müşterilerin alışveriş davranışlarının belirlenmesinde, sunulan deneyimlerin ve deneyimler sonucunda oluşan değerlerin katkısının önemli olduğu görülmektedir. Buradan hareketle kitap kapsamında geniş bir literatür sunularak Türk tüketicilerinin AVM'lerdeki deneyimlerinden elde ettikleri değerlerin, memnuniyetleri ile tutumsal ve davranışsal sadakatlerinde olan etkileri bulgular neticesinde tartışılmaktadır. Kitabın hem lisans hem de lisansüstü seviyesinde özellikle perakendecilik üzerine ve tüketici davranışına yönelik çalışmalar yapan araştırmacılara ve öğrencilere fayda sağlayacağına inanıyor ve okuyucularına keyifli okumalar diliyoruz.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Stok Kodu:9786253932718Boyut:16x24Sayfa Sayısı:172Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2023 Aralık
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim112,00112,00256,00112,00337,33112,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim112,00112,00256,00112,00337,33112,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim112,00112,00256,00112,00337,33112,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim112,00112,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.