Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Tüketici Algısıyla Şehir Hastaneleri Aynur Yazıcı Sorucuoğlu

Tüketici Algısıyla Şehir Hastaneleri

Liste Fiyatı : 250,00TL
İndirimli Fiyat : 200,00TL
Kazancınız : 50,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 66,67TL
Havale/EFT ile : 196,00TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786253935726
128637
Tüketici Algısıyla Şehir Hastaneleri
Tüketici Algısıyla Şehir Hastaneleri
200.00

Sağlık hizmetlerinde yaşanan yenilikler, rekabetin artması, tüketicilerin daha bilinçli hâle gelmesi ve benzeri durumlar, sağlık kuruluşlarının rakiplerine göre öne çıkmalarını, tercih edilen olmalarını zorunlu hâle getirmektedir. Bu durum, sağlık kuruluşlarının varlıklarını devam ettirebilmeleri açısından vazgeçilmezdir. Rakiplerinden farklı olmayı tüketicilerin zihninde yer edindiren işletmelerin tercih edilebilirliği artmakta ve markalaşma yolunda ilerlemektedirler. Sağlık Bakanlığının son yıllarda hastane yatırımlarından en önemlileri şehir hastaneleri olmuştur.
Şehir hastaneleri, Sağlık Bakanlığının 2003 yılında Sağlıkta Dönüşüm Programı (SDP) adıyla uygulamaya geçirdiği önemli projelerden biridir. Bu proje çerçevesinde Türkiye'nin farklı illerinde Kamu Özel İş Birliği Modeli ile 21 şehir hastanesi kurulması planlanmıştır. Şehir hastaneleri ile hastane kapasitelerini ve hasta memnuniyetini yükseltmek amaçlanmıştır. Şehir hastanelerinden hizmet alan hastaların şehir hastaneleriyle ilgili algılarının, algılama haritaları ile görsel olarak sunulması yöneticilere ve politika yapıcılara yol gösterici olacaktır. Bu kitapta, Türkiye'de faaliyet gösteren yedi farklı şehir hastanesinin belirlenen değişkenler çerçevesinde algılama haritaları yardımıyla görsel olarak konumları ortaya çıkarılmış ve tüketicilerden elde edilen verilerden hareket edilerek araştırma kapsamındaki değişkenler açısından şehir hastanelerinin birbirine uzaklık ve yakınlıkları görsel olarak tespit edilmiştir. Bu tespitler sonucunda, şehir hastanelerinin birbirlerinden farklılıkları ve benzerlikleri gösterilmiştir. Şehir hastanelerinin iyi olan özellikleri ile müşterilerinin zihninde yer alan algıları görsel olarak sunulmuştur. Bu kitap, yöneticilerin hastanelerin tercih edilebilirliğini artırması için kullanabilecekleri stratejileri göstermek üzere hazırlanmıştır.

-------------------

  • Açıklama
    • Sağlık hizmetlerinde yaşanan yenilikler, rekabetin artması, tüketicilerin daha bilinçli hâle gelmesi ve benzeri durumlar, sağlık kuruluşlarının rakiplerine göre öne çıkmalarını, tercih edilen olmalarını zorunlu hâle getirmektedir. Bu durum, sağlık kuruluşlarının varlıklarını devam ettirebilmeleri açısından vazgeçilmezdir. Rakiplerinden farklı olmayı tüketicilerin zihninde yer edindiren işletmelerin tercih edilebilirliği artmakta ve markalaşma yolunda ilerlemektedirler. Sağlık Bakanlığının son yıllarda hastane yatırımlarından en önemlileri şehir hastaneleri olmuştur.
      Şehir hastaneleri, Sağlık Bakanlığının 2003 yılında Sağlıkta Dönüşüm Programı (SDP) adıyla uygulamaya geçirdiği önemli projelerden biridir. Bu proje çerçevesinde Türkiye'nin farklı illerinde Kamu Özel İş Birliği Modeli ile 21 şehir hastanesi kurulması planlanmıştır. Şehir hastaneleri ile hastane kapasitelerini ve hasta memnuniyetini yükseltmek amaçlanmıştır. Şehir hastanelerinden hizmet alan hastaların şehir hastaneleriyle ilgili algılarının, algılama haritaları ile görsel olarak sunulması yöneticilere ve politika yapıcılara yol gösterici olacaktır. Bu kitapta, Türkiye'de faaliyet gösteren yedi farklı şehir hastanesinin belirlenen değişkenler çerçevesinde algılama haritaları yardımıyla görsel olarak konumları ortaya çıkarılmış ve tüketicilerden elde edilen verilerden hareket edilerek araştırma kapsamındaki değişkenler açısından şehir hastanelerinin birbirine uzaklık ve yakınlıkları görsel olarak tespit edilmiştir. Bu tespitler sonucunda, şehir hastanelerinin birbirlerinden farklılıkları ve benzerlikleri gösterilmiştir. Şehir hastanelerinin iyi olan özellikleri ile müşterilerinin zihninde yer alan algıları görsel olarak sunulmuştur. Bu kitap, yöneticilerin hastanelerin tercih edilebilirliğini artırması için kullanabilecekleri stratejileri göstermek üzere hazırlanmıştır.

      -------------------

      Stok Kodu
      :
      9786253935726
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      230
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2024 Mayıs
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      200,00   
      200,00   
      2
      100,00   
      200,00   
      3
      66,67   
      200,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      200,00   
      200,00   
      2
      100,00   
      200,00   
      3
      66,67   
      200,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      200,00   
      200,00   
      2
      100,00   
      200,00   
      3
      66,67   
      200,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      200,00   
      200,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat