Temel Dijital Pazarlama Kavramları ve Remarketing Reklam Modeli
Kitabın Açıklaması
Kitap gördüğü ilgiyle yaptığı ek baskıların ardından, 2024 Yılı İtibarı ile Yenilenmiş Google Ads ve SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) Bölümü Eklenmiş 2. Baskısını yapmıştır.
Yazar, 20 yıllık dijital pazarlama deneyimini ve edindiği bilgi birikimini bu kitapta paylaşmaktadır. Ulusal ve uluslararası birçok firmanın dijital pazarlama, dijital reklam, remarketing (yeniden pazarlama) ve SEO çalışmalarını yönetmiş olan yazar, Türkiye'nin önemli üniversitelerinde dijital pazarlamayı ders olarak akademik programa dahil etmiş ve binlerce öğrenciyi bu kavramla tanıştırmıştır.
Kitap, dijital pazarlama ve remarketing konularında bilgi sahibi olmak veya mevcut bilgilerini gözden geçirmek isteyen dijital pazarlama uzmanlarına ve bu alanda uzmanlaşmak isteyenlere yöneliktir. Özellikle yabancı dil bilgisi yeterli olmayanlar için faydalı bir kaynak olmayı hedeflemektedir. Remarketing hedeflemesiyle yapılan reklam kampanyalarının etkinliğini ve tüketicilerin marka algısını ölçmeyi amaçlayan kitap, SEO konusunda da kısa sürede organik trafiği artıracak temel adımları içermektedir. İçerik, site içi ve site dışı (On Site ve Off Site SEO) iyileştirmeler, referanslar ve bunların verimli araçlarla ölçümü konularını kapsamaktadır.
Dijital pazarlama ve e-ticaret alanında uzmanlaşmak isteyen, dijital reklamcılığa yeni başlayan ve satışlarını artırmak isteyen çalışanlar için verimli kampanya yapma ve bunu ölçme konusunda rehber niteliğindedir. Kitap, verimliliği ön plana çıkaran reklam modellerini araştırmakta ve reel kampanya ile sektör dinamikleri üzerinden dijital pazarlama profesyonellerine öneriler sunmaktadır. Bu yönüyle, konusu ve kapsamı itibariyle alanında ilk ve tek olma özelliği taşımaktadır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Dijital Reklam Türleri
.
Dijital Reklamlar
.
Google Ads (Adwords)
.
Google Ads Hedefleme Türleri
.
Google Ads Kam–panya Türleri
.
Google Ads Reklam Sistemi
.
Google Ads Siste–mindeki Ödeme Türleri
.
Remarketing (Yeniden Pazarla–ma)
.
Remarketing Hedefleme Yöntemi
.
Remarketing Kampan–yasının Aşamaları
.
Remarketing Stratejileri
.
Remarketing ve Normal Hedefleme Modellerinin Karşılaştırılma–sı
.
Remarketing'in Amacı ve Çalışma Yöntemi
.
Remarketing'in Avantaj ve Dezavantajları
.
SEO Arama Motoru Optimizasyo–nu
.
SEO Listeleme Türleri
.
Site İçi (On Site SEO) ve Site Dışı (Off Site SEO) Yapılması Gerekenler
.
Backlink ve Domain Rating Kavramları
.
En Etkili SEO Araçları
-************-
- Açıklama
Kitabın Açıklaması
Kitap gördüğü ilgiyle yaptığı ek baskıların ardından, 2024 Yılı İtibarı ile Yenilenmiş Google Ads ve SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) Bölümü Eklenmiş 2. Baskısını yapmıştır.
Yazar, 20 yıllık dijital pazarlama deneyimini ve edindiği bilgi birikimini bu kitapta paylaşmaktadır. Ulusal ve uluslararası birçok firmanın dijital pazarlama, dijital reklam, remarketing (yeniden pazarlama) ve SEO çalışmalarını yönetmiş olan yazar, Türkiye'nin önemli üniversitelerinde dijital pazarlamayı ders olarak akademik programa dahil etmiş ve binlerce öğrenciyi bu kavramla tanıştırmıştır.
Kitap, dijital pazarlama ve remarketing konularında bilgi sahibi olmak veya mevcut bilgilerini gözden geçirmek isteyen dijital pazarlama uzmanlarına ve bu alanda uzmanlaşmak isteyenlere yöneliktir. Özellikle yabancı dil bilgisi yeterli olmayanlar için faydalı bir kaynak olmayı hedeflemektedir. Remarketing hedeflemesiyle yapılan reklam kampanyalarının etkinliğini ve tüketicilerin marka algısını ölçmeyi amaçlayan kitap, SEO konusunda da kısa sürede organik trafiği artıracak temel adımları içermektedir. İçerik, site içi ve site dışı (On Site ve Off Site SEO) iyileştirmeler, referanslar ve bunların verimli araçlarla ölçümü konularını kapsamaktadır.
Dijital pazarlama ve e-ticaret alanında uzmanlaşmak isteyen, dijital reklamcılığa yeni başlayan ve satışlarını artırmak isteyen çalışanlar için verimli kampanya yapma ve bunu ölçme konusunda rehber niteliğindedir. Kitap, verimliliği ön plana çıkaran reklam modellerini araştırmakta ve reel kampanya ile sektör dinamikleri üzerinden dijital pazarlama profesyonellerine öneriler sunmaktadır. Bu yönüyle, konusu ve kapsamı itibariyle alanında ilk ve tek olma özelliği taşımaktadır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Dijital Reklam Türleri
.
Dijital Reklamlar
.
Google Ads (Adwords)
.
Google Ads Hedefleme Türleri
.
Google Ads Kam–panya Türleri
.
Google Ads Reklam Sistemi
.
Google Ads Siste–mindeki Ödeme Türleri
.
Remarketing (Yeniden Pazarla–ma)
.
Remarketing Hedefleme Yöntemi
.
Remarketing Kampan–yasının Aşamaları
.
Remarketing Stratejileri
.
Remarketing ve Normal Hedefleme Modellerinin Karşılaştırılma–sı
.
Remarketing'in Amacı ve Çalışma Yöntemi
.
Remarketing'in Avantaj ve Dezavantajları
.
SEO Arama Motoru Optimizasyo–nu
.
SEO Listeleme Türleri
.
Site İçi (On Site SEO) ve Site Dışı (Off Site SEO) Yapılması Gerekenler
.
Backlink ve Domain Rating Kavramları
.
En Etkili SEO Araçları-************-
Stok Kodu:9789750293658Boyut:14x20Sayfa Sayısı:186Basım Yeri:AnkaraBaskı:2Basım Tarihi:2024 Temmuz
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim175,50175,50287,75175,50358,50175,50Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim175,50175,50287,75175,50358,50175,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim175,50175,50287,75175,50358,50175,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim175,50175,502--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.