Televizyon Ve İkinci EkranKullanım Alışkanlıkları ve Motivasyonları
Yanınızdakileri veya kendinizi TV karşısındayken aynı anda elinizde telefon, tablet gibi cihazları kullanırken görmüşsünüzdür. Televizyon izlerken aynı anda telefon tablet bilgisayar gibi teknolojik cihaz kullanımına İkinci Ekran, kullanıcılarına ise İkinci Ekran kullanıcısı denilmektedir. Peki televizyon seyircisinin ne kadarı İkinci Ekran kullanıcısıdır? İkinci Ekran kullanıcılarının ne kadarı İkinci Ekran kullanıcısı olduğunun farkındadır? Buna sebep olan motivasyonlar nelerdir? Televizyon seyircisi İkinci Ekran olarak en çok hangi cihazlarını, hangi TV program türleriyle (dizi, müzik, belgesel, spor, haber vs.) birlikte kullanmaktadır? Ve bu durum cinsiyete göre değişkenlik göstermekte midir?
Bu ve daha fazla soruların yanıtını arayan söz konusu çalışmada; İkinci Ekran kavramı, tarihi, kullanım amacı, kullanım avantajları/dezavantajları, kullanım alanları ve amaçları, İkinci Ekran Aplikasyonlarının kullanımına dair veri sunmasının yanı sıra geleneksel medyadan yeni medyaya değişen kavram ve sosyal medya uygulamaları, IPTV, IPTV düzenlemeleri, dijitalleşme ve dijital platformlara yönelik geniş bir literatür katkısı sunmaktadır.
- Açıklama
Yanınızdakileri veya kendinizi TV karşısındayken aynı anda elinizde telefon, tablet gibi cihazları kullanırken görmüşsünüzdür. Televizyon izlerken aynı anda telefon tablet bilgisayar gibi teknolojik cihaz kullanımına İkinci Ekran, kullanıcılarına ise İkinci Ekran kullanıcısı denilmektedir. Peki televizyon seyircisinin ne kadarı İkinci Ekran kullanıcısıdır? İkinci Ekran kullanıcılarının ne kadarı İkinci Ekran kullanıcısı olduğunun farkındadır? Buna sebep olan motivasyonlar nelerdir? Televizyon seyircisi İkinci Ekran olarak en çok hangi cihazlarını, hangi TV program türleriyle (dizi, müzik, belgesel, spor, haber vs.) birlikte kullanmaktadır? Ve bu durum cinsiyete göre değişkenlik göstermekte midir?
Bu ve daha fazla soruların yanıtını arayan söz konusu çalışmada; İkinci Ekran kavramı, tarihi, kullanım amacı, kullanım avantajları/dezavantajları, kullanım alanları ve amaçları, İkinci Ekran Aplikasyonlarının kullanımına dair veri sunmasının yanı sıra geleneksel medyadan yeni medyaya değişen kavram ve sosyal medya uygulamaları, IPTV, IPTV düzenlemeleri, dijitalleşme ve dijital platformlara yönelik geniş bir literatür katkısı sunmaktadır.Stok Kodu:9786256949263Boyut:13x20Sayfa Sayısı:272Basım Yeri:İstanbulBasım Tarihi:2023 Mart
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim136,00136,00268,00136,00345,33136,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim136,00136,00268,00136,00345,33136,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim136,00136,00268,00136,00345,33136,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim136,00136,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.