Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Stratejik Yönetim Açısından Kamu Kurumlarının Markalaşması M. Serdar E

Stratejik Yönetim Açısından Kamu Kurumlarının MarkalaşmasıMarka Ülke, Marka Kent, Marka Üniversite

Liste Fiyatı : 155,00TL
İndirimli Fiyat : 124,00TL
Kazancınız : 31,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 41,33TL
Havale/EFT ile : 121,52TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786253988944
118524
Stratejik Yönetim Açısından Kamu Kurumlarının Markalaşması
Stratejik Yönetim Açısından Kamu Kurumlarının Markalaşması Marka Ülke, Marka Kent, Marka Üniversite
124.00

Küreselleşen dünyada kamu kurumları ve bütün olarak kamu yönetimi, kamu hizmetlerini mümkün olan en verimli ve etkin şekilde sunmaya çalışırken ülkede bulunan ya da uluslararası nitelikli kurum ve şirketlerle rekabet hâlindedir. Kamu kurumlarının sunduğu kamu hizmetinin ve ürünün rakipleriyle rekabet edebilecek düzeyde kalitesinin artırılması ile kamu kurumlarının, kamu hizmetinin ve kamusal ürünün markalaşması kamu yönetiminin gündemine girmektedir. Piyasada stratejik yönetim yaklaşımı ile kamu kurum kuruluşlarının rekabet gücünü artırarak gerekli rekabet ortamını sağlayamaması hâlinde özel sektör kuruluşlarının tekelleşmesi ya da oligopolleşmesi durumu ortaya çıkabilir ki bu durum kamu yönetimini ve ekonomiyi olumsuz etkileyecektir. Bu nedenle kamu yönetiminin hem ülkedeki özellikle yerli ve millî firmaların kalite yönetimi ve markalaşma sürecini desteklerken kendi bünyesinde kamu kurumları ve kuruluşları bünyesinde de markalaşma çalışmalarını desteklemesi önemlidir. İşte bu nedenlerle bu kitap, stratejik yönetim bağlamında kamu yönetiminin, kamu kurumlarının, bir bütün olarak ülkenin, kentlerin, üniversitelerin markalaşmasını kavramsal olarak ve uygulama örnekleri ile ortaya koymaktadır. Bu yönüyle kitap kamu yöneticisi ve çalışanları ile bilimsel çalışma yapan akademisyenler için kaynak bilimsel kitap niteliğindedir.
Konu Başlıkları:
• Marka ve Markalaşmanın Kavramsal ve Kuramsal Çerçevesi
• Türk Kamu Yönetiminde Kamu Kurumları ve Şirketlerinin Markalaşması, Markalaşmanın Teşviki
• Dünyada Kamu Kurumlarında Markalaşma
• Stratejik Yönetim ve Kamu Kurumlarının Markalaşması

-*********************************-

  • Açıklama
    • Küreselleşen dünyada kamu kurumları ve bütün olarak kamu yönetimi, kamu hizmetlerini mümkün olan en verimli ve etkin şekilde sunmaya çalışırken ülkede bulunan ya da uluslararası nitelikli kurum ve şirketlerle rekabet hâlindedir. Kamu kurumlarının sunduğu kamu hizmetinin ve ürünün rakipleriyle rekabet edebilecek düzeyde kalitesinin artırılması ile kamu kurumlarının, kamu hizmetinin ve kamusal ürünün markalaşması kamu yönetiminin gündemine girmektedir. Piyasada stratejik yönetim yaklaşımı ile kamu kurum kuruluşlarının rekabet gücünü artırarak gerekli rekabet ortamını sağlayamaması hâlinde özel sektör kuruluşlarının tekelleşmesi ya da oligopolleşmesi durumu ortaya çıkabilir ki bu durum kamu yönetimini ve ekonomiyi olumsuz etkileyecektir. Bu nedenle kamu yönetiminin hem ülkedeki özellikle yerli ve millî firmaların kalite yönetimi ve markalaşma sürecini desteklerken kendi bünyesinde kamu kurumları ve kuruluşları bünyesinde de markalaşma çalışmalarını desteklemesi önemlidir. İşte bu nedenlerle bu kitap, stratejik yönetim bağlamında kamu yönetiminin, kamu kurumlarının, bir bütün olarak ülkenin, kentlerin, üniversitelerin markalaşmasını kavramsal olarak ve uygulama örnekleri ile ortaya koymaktadır. Bu yönüyle kitap kamu yöneticisi ve çalışanları ile bilimsel çalışma yapan akademisyenler için kaynak bilimsel kitap niteliğindedir.
      Konu Başlıkları:
      • Marka ve Markalaşmanın Kavramsal ve Kuramsal Çerçevesi
      • Türk Kamu Yönetiminde Kamu Kurumları ve Şirketlerinin Markalaşması, Markalaşmanın Teşviki
      • Dünyada Kamu Kurumlarında Markalaşma
      • Stratejik Yönetim ve Kamu Kurumlarının Markalaşması

      -*********************************-

      Stok Kodu
      :
      9786253988944
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      156
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Baskı
      :
      2
      Basım Tarihi
      :
      2024 Ekim
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      124,00   
      124,00   
      2
      62,00   
      124,00   
      3
      41,33   
      124,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      124,00   
      124,00   
      2
      62,00   
      124,00   
      3
      41,33   
      124,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      124,00   
      124,00   
      2
      62,00   
      124,00   
      3
      41,33   
      124,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      124,00   
      124,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat