Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi
Kitap Tanıtımı
Günümüzün yoğun rekabet ortamında faaliyet gösteren firmalar için stratejik iletişimin gücünü doğru kullanabilmek, hayati önem taşımaktadır. Zira en doğru kararları en doğru zamanda alabilmenin, rekabette proaktif davranabilmenin yolu, bilgiyi etkin bir biçimde kullanabilmekten, bunun yolu ise firma içi ve firma dışı iletişimin stratejik olarak planlanmasından geçmektedir.
Zira bir taraftan hızla değişen tüketici beklentileri ve satın alma güdüleri diğer taraftan olağanüstü çeşitliliğe ulaşan iletişim kanalları, iletişim sürecini son derece karmaşıklaştırarak, konunun profesyonelce, hedef odaklı ve stratejik bir bütünlük içinde planlanarak uygulanmasını zaruri hâle getirmiştir.
İşte bu nedenle, firmaların tüm iletişim çabalarının her adımında neyin, nasıl, niçin, ne şekilde ve ne zaman yapılacağına dair bir vizyon ortaya konulmasını sağlayan, tüm çabaları bütünleştirerek harcanan eforun tek bir hedefe yönlendirilebilmesini temin eden “stratejik iletişim yönetimi” firmalar için vazgeçilmez bir uygulama hâline gelmiştir.
Stratejik iletişim yönetimi, biraz önce sözünü etmiş olduğumuz şekilde karmaşıklaşan iletişim sürecinin kilitlerini çözerek sorunsuz bir biçimde devam etmesini sağlayan anahtar niteliğindedir. İletişim gereksinimini stratejiler çerçevesinde yürütebilmeyi başaran firmalar, hem sorunların çözümünde hem de pazar fırsatlarının değerlendirilmesinde proaktif davranabilme yeteneğini de elde edeceklerdir.
- Açıklama
Kitap Tanıtımı
Günümüzün yoğun rekabet ortamında faaliyet gösteren firmalar için stratejik iletişimin gücünü doğru kullanabilmek, hayati önem taşımaktadır. Zira en doğru kararları en doğru zamanda alabilmenin, rekabette proaktif davranabilmenin yolu, bilgiyi etkin bir biçimde kullanabilmekten, bunun yolu ise firma içi ve firma dışı iletişimin stratejik olarak planlanmasından geçmektedir.Zira bir taraftan hızla değişen tüketici beklentileri ve satın alma güdüleri diğer taraftan olağanüstü çeşitliliğe ulaşan iletişim kanalları, iletişim sürecini son derece karmaşıklaştırarak, konunun profesyonelce, hedef odaklı ve stratejik bir bütünlük içinde planlanarak uygulanmasını zaruri hâle getirmiştir.
İşte bu nedenle, firmaların tüm iletişim çabalarının her adımında neyin, nasıl, niçin, ne şekilde ve ne zaman yapılacağına dair bir vizyon ortaya konulmasını sağlayan, tüm çabaları bütünleştirerek harcanan eforun tek bir hedefe yönlendirilebilmesini temin eden “stratejik iletişim yönetimi” firmalar için vazgeçilmez bir uygulama hâline gelmiştir.
Stratejik iletişim yönetimi, biraz önce sözünü etmiş olduğumuz şekilde karmaşıklaşan iletişim sürecinin kilitlerini çözerek sorunsuz bir biçimde devam etmesini sağlayan anahtar niteliğindedir. İletişim gereksinimini stratejiler çerçevesinde yürütebilmeyi başaran firmalar, hem sorunların çözümünde hem de pazar fırsatlarının değerlendirilmesinde proaktif davranabilme yeteneğini de elde edeceklerdir.
Stok Kodu:9786051336756Boyut:16x24Sayfa Sayısı:268Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2021 MartKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim184,00184,00292,00184,00361,33184,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim184,00184,00292,00184,00361,33184,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim184,00184,00292,00184,00361,33184,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim184,00184,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.