Startuplar PazardaTürk Startupların Pazarlama Anlayış
İçindekiler
İÇİNDEKİLER
KISALTMALAR LİSTESİ
ÖNSÖZ
1. BÖLÜM
1.1. STARTUP NEDİR? NE DEĞİLDİR?
1.2. STARTUPLARDA MÜŞTERİ GELİŞTİRME VE ÜRÜN GELİŞTİRME SÜREÇLERİ
1.3. STARTUPLARIN PAZARA GİRİŞ STRATEJİLERİ
1.4. STARTUPLARIN YAŞAM DÖNGÜSÜ
1.5. STARTUPLARDA YATIRIM SÜREÇLERİ VE FON KAYNAKLARI
1.6. TÜRKİYE’DE STARTUP EKOSİSTEMİ
2. BÖLÜM
2.1. PAZARLAMA KAVRAMI VE PAZARLAMANIN EVRİMİ
2.2. PAZAR ODAKLILIK
2.3. PAZAR ODAKLILIK YAKLAŞIMLARI
2.3.1. Davranışsal Yaklaşım
2.3.2. Kültürel Yaklaşım
2.3.3. Duyarlı ve Proaktif Pazar Odaklılık
2.4. TEKNOLOJİ ODAKLI FİRMALARDA PAZAR ODAKLILIK
2.5. PAZAR ODAKLILIK SONUCU FİRMA PERFORMANSI
2.6. FİRMA PERFORMANSININ BİLEŞENLERİ
2.6.1. Finansal Performans
2.6.2. Pazar Performansı
2.6.3. Yenilik Performansı
3. BÖLÜM
3.1. DİJİTAL PAZARLAMANIN DOĞUŞU
3.2. WEB TABANLI PAZARLAMA
3.2.1. Web 1.0/Web 2.0/Web 3.0
3.3. DÜNYA’DA VE TÜRKİYE’DE DİJİTAL PAZARLAMA KULLANIM ORANLARI
3.4. GELENEKSEL VEYA DİJİTAL PAZARLAMA İLETİŞİM KANALLARI
3.4.1. Sadece Fiziksel Mağazası Olan İşletme (Brick & Mortar Company)
3.4.2. Fiziksel ve Çevirimiçi Mağazası Birlikte Olan İşletme (Brick & Click Company)
3.4.3. Saf Oyuncular (Pure Players)
3.4.4. Bütüncül (OMNI) Kanal Pazarlama
3.5. INBOUND PAZARLAMA YANİ CEZBEDİCİ PAZARLAMA
3.6. CEZBEDİCİ (INBOUND) PAZARLAMA ARAÇLARI VE UYGULAMALARI
3.6.1. İçerik Pazarlaması
3.6.2. Sosyal Medya Pazarlaması
3.6.3. Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)
3.6.4. Mobil Pazarlama
3.7. CEZBEDİCİ (INBOUND) PAZARLAMA METODOLOJİSİ-HUBSPOT YÖNTEMİ
3.8. CEZBEDİCİ (INBOUND) PAZARLAMANIN GELECEĞİ
4. BÖLÜM
ANKARA’DA FAALİYET GÖSTEREN STARTUPLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
4.1. ARAŞTIRMANIN KONUSU, AMACI VE ÖNEMİ
4.2. ARAŞTIRMANIN KISITLARI
4.3. ARAŞTIRMANIN MODELİ VE HİPOTEZLERİ
4.4. ARAŞTIRMANIN YÖNTEMİ
4.4.1. Araştırmanın Örneklemi ve Veri Toplama Yöntemi
4.4.2. Araştırmanın Ölçekleri ve Veri Toplama Aracının Tasarımı
4.5. ARAŞTIRMANIN BULGULARI VE ANALİZLERİ
4.5.1. Araştırmaya Katılan Girişimcilerin Demografik Bilgilerine İlişkin Bulgular
4.5.2. Araştırmaya Katılan Startupların Demografik Bilgilerine İlişkin Bulgular
4.5.3. Pazarlama Teknikleri ve Dijital Pazarlama Kullanım Oranları ile İlgili Bulgular
4.5.4. Faktör Analizleri
4.5.5. Güvenirlik Testi, Ortalama, Çarpıklık, Standart Sapma ve Korelasyon Katsayı Değerleri
4.5.6. Pazar Odaklılığın Firma Performansına Etkisi Üzerine Bulgular
4.5.7. Cezbedici Pazarlamanın Moderatör Rolü Üzerine Bulgular
SONUÇ
KAYNAKÇA
ELEKTRONİK KAYNAKLAR
- Açıklama
İçindekiler
İÇİNDEKİLER
KISALTMALAR LİSTESİ
ÖNSÖZ
1. BÖLÜM
1.1. STARTUP NEDİR? NE DEĞİLDİR?
1.2. STARTUPLARDA MÜŞTERİ GELİŞTİRME VE ÜRÜN GELİŞTİRME SÜREÇLERİ
1.3. STARTUPLARIN PAZARA GİRİŞ STRATEJİLERİ
1.4. STARTUPLARIN YAŞAM DÖNGÜSÜ
1.5. STARTUPLARDA YATIRIM SÜREÇLERİ VE FON KAYNAKLARI
1.6. TÜRKİYE’DE STARTUP EKOSİSTEMİ2. BÖLÜM
2.1. PAZARLAMA KAVRAMI VE PAZARLAMANIN EVRİMİ
2.2. PAZAR ODAKLILIK
2.3. PAZAR ODAKLILIK YAKLAŞIMLARI
2.3.1. Davranışsal Yaklaşım
2.3.2. Kültürel Yaklaşım
2.3.3. Duyarlı ve Proaktif Pazar Odaklılık
2.4. TEKNOLOJİ ODAKLI FİRMALARDA PAZAR ODAKLILIK
2.5. PAZAR ODAKLILIK SONUCU FİRMA PERFORMANSI
2.6. FİRMA PERFORMANSININ BİLEŞENLERİ
2.6.1. Finansal Performans
2.6.2. Pazar Performansı
2.6.3. Yenilik Performansı3. BÖLÜM
3.1. DİJİTAL PAZARLAMANIN DOĞUŞU
3.2. WEB TABANLI PAZARLAMA
3.2.1. Web 1.0/Web 2.0/Web 3.0
3.3. DÜNYA’DA VE TÜRKİYE’DE DİJİTAL PAZARLAMA KULLANIM ORANLARI
3.4. GELENEKSEL VEYA DİJİTAL PAZARLAMA İLETİŞİM KANALLARI
3.4.1. Sadece Fiziksel Mağazası Olan İşletme (Brick & Mortar Company)
3.4.2. Fiziksel ve Çevirimiçi Mağazası Birlikte Olan İşletme (Brick & Click Company)
3.4.3. Saf Oyuncular (Pure Players)
3.4.4. Bütüncül (OMNI) Kanal Pazarlama
3.5. INBOUND PAZARLAMA YANİ CEZBEDİCİ PAZARLAMA
3.6. CEZBEDİCİ (INBOUND) PAZARLAMA ARAÇLARI VE UYGULAMALARI
3.6.1. İçerik Pazarlaması
3.6.2. Sosyal Medya Pazarlaması
3.6.3. Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)
3.6.4. Mobil Pazarlama
3.7. CEZBEDİCİ (INBOUND) PAZARLAMA METODOLOJİSİ-HUBSPOT YÖNTEMİ
3.8. CEZBEDİCİ (INBOUND) PAZARLAMANIN GELECEĞİ4. BÖLÜM
ANKARA’DA FAALİYET GÖSTEREN STARTUPLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
4.1. ARAŞTIRMANIN KONUSU, AMACI VE ÖNEMİ
4.2. ARAŞTIRMANIN KISITLARI
4.3. ARAŞTIRMANIN MODELİ VE HİPOTEZLERİ
4.4. ARAŞTIRMANIN YÖNTEMİ
4.4.1. Araştırmanın Örneklemi ve Veri Toplama Yöntemi
4.4.2. Araştırmanın Ölçekleri ve Veri Toplama Aracının Tasarımı
4.5. ARAŞTIRMANIN BULGULARI VE ANALİZLERİ
4.5.1. Araştırmaya Katılan Girişimcilerin Demografik Bilgilerine İlişkin Bulgular
4.5.2. Araştırmaya Katılan Startupların Demografik Bilgilerine İlişkin Bulgular
4.5.3. Pazarlama Teknikleri ve Dijital Pazarlama Kullanım Oranları ile İlgili Bulgular
4.5.4. Faktör Analizleri
4.5.5. Güvenirlik Testi, Ortalama, Çarpıklık, Standart Sapma ve Korelasyon Katsayı Değerleri
4.5.6. Pazar Odaklılığın Firma Performansına Etkisi Üzerine Bulgular
4.5.7. Cezbedici Pazarlamanın Moderatör Rolü Üzerine Bulgular
SONUÇ
KAYNAKÇA
ELEKTRONİK KAYNAKLARStok Kodu:9786253652555Boyut:14x20Sayfa Sayısı:185Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2023 Temmuz
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim85,0085,00242,5085,00328,3385,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim85,0085,00242,5085,00328,3385,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim85,0085,00242,5085,00328,3385,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim85,0085,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.