Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi

Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi

Liste Fiyatı : 130,00TL
İndirimli Fiyat : 104,00TL
Kazancınız : 26,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 34,67TL
Havale/EFT ile : 101,92TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786257566728
87787
Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi
Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi
104.00

Günümüzde sponsorluk dünyada en hızlı şekilde büyüyen bir alan hâline dönüşmüştür. Bu devasa büyümenin en önemli nedenlerinden birisi de hedef pazar içindeki tüm paydaşların ilgi alanında olmasıdır. Sponsorların ilgi göstermesinin nedeni ise başta spor organizasyonlarının tüm dünyada büyük kitlelerce takip edilmesinden dolayıdır. Sponsor firmalar spor organizasyonları içerisindeki tüm paydaşlar üzerinde algı oluşturabilmek için çeşitli alanlarda sponsorluk yaparlar. Hiç şüphesiz bu alanlardan en değerlisi de spor organizasyonlarıdır.
Spor organizasyonlarına sponsor olmanın kazanımlarından en önemlisi marka ve ürünle ilgili farkındalığın oluşması ile marka ve ürünün imajının meydana getirilmesidir. Bu noktada sorulması gereken bir soru akla gelmektedir! Spor organizasyonlarına yapılan sponsorluğun marka değerine ne derece etki etmektedir? Bu kitap ile bu sorunun cevabı aranmakta olup, ortaya konulan sonuçlar ile spor organizasyonlarına en üst düzeyde sponsor desteğinin sağlanmasının yolunu açabilmek hedeflenmektedir.

  • Açıklama
    • Günümüzde sponsorluk dünyada en hızlı şekilde büyüyen bir alan hâline dönüşmüştür. Bu devasa büyümenin en önemli nedenlerinden birisi de hedef pazar içindeki tüm paydaşların ilgi alanında olmasıdır. Sponsorların ilgi göstermesinin nedeni ise başta spor organizasyonlarının tüm dünyada büyük kitlelerce takip edilmesinden dolayıdır. Sponsor firmalar spor organizasyonları içerisindeki tüm paydaşlar üzerinde algı oluşturabilmek için çeşitli alanlarda sponsorluk yaparlar. Hiç şüphesiz bu alanlardan en değerlisi de spor organizasyonlarıdır.
      Spor organizasyonlarına sponsor olmanın kazanımlarından en önemlisi marka ve ürünle ilgili farkındalığın oluşması ile marka ve ürünün imajının meydana getirilmesidir. Bu noktada sorulması gereken bir soru akla gelmektedir! Spor organizasyonlarına yapılan sponsorluğun marka değerine ne derece etki etmektedir? Bu kitap ile bu sorunun cevabı aranmakta olup, ortaya konulan sonuçlar ile spor organizasyonlarına en üst düzeyde sponsor desteğinin sağlanmasının yolunu açabilmek hedeflenmektedir.

      Stok Kodu
      :
      9786257566728
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      90
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2021 Ağustos
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      104,00   
      104,00   
      2
      52,00   
      104,00   
      3
      34,67   
      104,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      104,00   
      104,00   
      2
      52,00   
      104,00   
      3
      34,67   
      104,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      104,00   
      104,00   
      2
      52,00   
      104,00   
      3
      34,67   
      104,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      104,00   
      104,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat