Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%15
Spor Bilimleri Alanında Güncel Araştırmalar -V Soner Çankaya

Spor Bilimleri Alanında Güncel Araştırmalar -V

Liste Fiyatı : 135,00TL
İndirimli Fiyat : 114,75TL
Kazancınız : 20,25TL
Taksitli fiyat : 3 x 38,25TL
Havale/EFT ile : 112,46TL
%15
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786253653378
119979
Spor Bilimleri Alanında Güncel Araştırmalar -V
Spor Bilimleri Alanında Güncel Araştırmalar -V
114.75

İçindekiler

BÖLÜM 1
SPOR BİLİMLERİ ÖĞRENCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİSİ DÜZEYLERİNİN DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

BÖLÜM 2
TÜRKİYE VE IRAK'TAKİ SPOR YÖNETİMİ: BENZERLİKLER VE FARKLILIKLAR

BÖLÜM 3
TÜRK FUTBOL KULÜPLERİNİN BORÇ SORUNUNUN İNCELENMESİ

BÖLÜM 4
ANTRENMAN MONİTÖRİZASYONUNDA İÇ YÜKLENMENİN PERFORMANS TAKİBİ AÇISINDAN İNCELENMESİ: SUBJEKTİF ÖLÇÜM YÖNTEMLERİ

BÖLÜM 5
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ


BÖLÜM 6
PROFESYONEL FUTBOLCULARDA MÜSABAKA ÖNCESİ KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖFKE İFADE TARZLARININ İNCELENMESİ

BÖLÜM 7
KADIN VE ERKEK RAGBİ SPORCULARININ TAKIMA AİDİYET VE DUYGUSAL BAĞLILIK DÜZEYLERİ

BÖLÜM 8
EMS (ELEKTROMYOSTİMÜLASYON) ANTRENMANLARI VE ETKİSİ

BÖLÜM 9
SPORCULARIN HAYAL ETME VE KAYGI DÜZEYLERİ

BÖLÜM 10
YÜZÜCÜLERDE CORE ANTRENMANLARI

BÖLÜM 11
TÜRKİYE SÜPER LİGİNDE MÜCADELE EDEN 10 FUTBOL KULÜBÜNÜN LOGOLARININ TARİHSEL VE KÜLTÜREL AÇIDAN İNCELENMESİ

BÖLÜM 12
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENİ OLAN VE OLMAYAN OKULLARDA, ÖĞRENCİLERİN FİZİKSEL UYGUNLUK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ FARKLARIN İNCELENMESİ

BÖLÜM 13
FUTBOLDA ŞİDDETİN KAYNAĞINA İLİŞKİN TARAFTAR GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

BÖLÜM 14
SPORCULARDA SOSYAL GÜVENLİK

 

  • Açıklama
    • İçindekiler

      BÖLÜM 1
      SPOR BİLİMLERİ ÖĞRENCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİSİ DÜZEYLERİNİN DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

      BÖLÜM 2
      TÜRKİYE VE IRAK'TAKİ SPOR YÖNETİMİ: BENZERLİKLER VE FARKLILIKLAR

      BÖLÜM 3
      TÜRK FUTBOL KULÜPLERİNİN BORÇ SORUNUNUN İNCELENMESİ

      BÖLÜM 4
      ANTRENMAN MONİTÖRİZASYONUNDA İÇ YÜKLENMENİN PERFORMANS TAKİBİ AÇISINDAN İNCELENMESİ: SUBJEKTİF ÖLÇÜM YÖNTEMLERİ

      BÖLÜM 5
      ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ


      BÖLÜM 6
      PROFESYONEL FUTBOLCULARDA MÜSABAKA ÖNCESİ KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖFKE İFADE TARZLARININ İNCELENMESİ

      BÖLÜM 7
      KADIN VE ERKEK RAGBİ SPORCULARININ TAKIMA AİDİYET VE DUYGUSAL BAĞLILIK DÜZEYLERİ

      BÖLÜM 8
      EMS (ELEKTROMYOSTİMÜLASYON) ANTRENMANLARI VE ETKİSİ

      BÖLÜM 9
      SPORCULARIN HAYAL ETME VE KAYGI DÜZEYLERİ

      BÖLÜM 10
      YÜZÜCÜLERDE CORE ANTRENMANLARI

      BÖLÜM 11
      TÜRKİYE SÜPER LİGİNDE MÜCADELE EDEN 10 FUTBOL KULÜBÜNÜN LOGOLARININ TARİHSEL VE KÜLTÜREL AÇIDAN İNCELENMESİ

      BÖLÜM 12
      BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENİ OLAN VE OLMAYAN OKULLARDA, ÖĞRENCİLERİN FİZİKSEL UYGUNLUK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ FARKLARIN İNCELENMESİ

      BÖLÜM 13
      FUTBOLDA ŞİDDETİN KAYNAĞINA İLİŞKİN TARAFTAR GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

      BÖLÜM 14
      SPORCULARDA SOSYAL GÜVENLİK

       

      Stok Kodu
      :
      9786253653378
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      213
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2023 Eylül
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      114,75   
      114,75   
      2
      57,38   
      114,75   
      3
      38,25   
      114,75   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      114,75   
      114,75   
      2
      57,38   
      114,75   
      3
      38,25   
      114,75   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      114,75   
      114,75   
      2
      57,38   
      114,75   
      3
      38,25   
      114,75   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      114,75   
      114,75   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat