Sosyal Pazarlama
Sosyal pazarlama stratejileri konusunda şirketlere detaylı bilgilerin sunulduğu bu kitapta konular genelden özele doğru gitmektedir. Kitabın birinci bölümünde, sosyal pazarlama kavramı, gelişimi ve önemi ele alınmaktadır. İkinci bölümde, sosyal pazarlama sistemi yer alırken, üçüncü bölümde sosyal pazarlamaya stratejik bir yaklaşıma yer verilmiştir. Kitabın dördüncü bölümünde sosyal pazarlamada etik konusuna değinilmiştir. Ekler bölümünde dünya ve Türkiye'de gerçekleştirilen sosyal pazarlama kampanyalarının detaylı planları ve sosyal pazarlama kampanyalarından örnekler okuyuculara sunulmaktadır. Eklerde yer alan sosyal pazarlama kampanyası planlarının her ne kadar devlet ve sivil toplum örgütlerinin sosyal pazarlama faaliyetlerinden oluşsa da şirketler açısından da yol gösterici olacağı düşünülmüştür. Kitabın amacı, sosyal sorumluluk duygusuyla hareket ederek toplumumuzun refahı ve kaliteli yaşamı için çaba gösteren gerek şirketlere gerekse bu konuda kariyer yapan sosyal pazarlamacılara bir nebze de olsa yararlı olmaktır.
- Açıklama
Sosyal pazarlama stratejileri konusunda şirketlere detaylı bilgilerin sunulduğu bu kitapta konular genelden özele doğru gitmektedir. Kitabın birinci bölümünde, sosyal pazarlama kavramı, gelişimi ve önemi ele alınmaktadır. İkinci bölümde, sosyal pazarlama sistemi yer alırken, üçüncü bölümde sosyal pazarlamaya stratejik bir yaklaşıma yer verilmiştir. Kitabın dördüncü bölümünde sosyal pazarlamada etik konusuna değinilmiştir. Ekler bölümünde dünya ve Türkiye'de gerçekleştirilen sosyal pazarlama kampanyalarının detaylı planları ve sosyal pazarlama kampanyalarından örnekler okuyuculara sunulmaktadır. Eklerde yer alan sosyal pazarlama kampanyası planlarının her ne kadar devlet ve sivil toplum örgütlerinin sosyal pazarlama faaliyetlerinden oluşsa da şirketler açısından da yol gösterici olacağı düşünülmüştür. Kitabın amacı, sosyal sorumluluk duygusuyla hareket ederek toplumumuzun refahı ve kaliteli yaşamı için çaba gösteren gerek şirketlere gerekse bu konuda kariyer yapan sosyal pazarlamacılara bir nebze de olsa yararlı olmaktır.
Stok Kodu:9799756325543Boyut:16x24Sayfa Sayısı:126Basım Yeri:AnkaraKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim116,10116,10258,05116,10338,70116,10Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim116,10116,10258,05116,10338,70116,10Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim116,10116,10258,05116,10338,70116,10Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim116,10116,102--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.