Siyasetin Pazarlanması
Çalışma üç bölümden oluşmaktadır. Siyaset pazarlaması ve güven kavramlarının kavramsal çerçevesinin çizildiği ilk bölümü; siyasal güvenin sağlanmasında pazarlamanın etkisi başlıklı ikinci bölüm izlemektedir. Son olarak üçüncü bölümde; güven ve pazarlama arasındaki ilişkiye dair yapılan bir alan çalışmasına yer verilmiştir. Çalışmanın sonuç ve öneriler kısmında ise; çalışmanın sonuçlarına, uygulayıcı ve diğer araştırmacılara yönelik geliştirilen önerilere yer verilmiştir.
- Açıklama
Çalışma üç bölümden oluşmaktadır. Siyaset pazarlaması ve güven kavramlarının kavramsal çerçevesinin çizildiği ilk bölümü; siyasal güvenin sağlanmasında pazarlamanın etkisi başlıklı ikinci bölüm izlemektedir. Son olarak üçüncü bölümde; güven ve pazarlama arasındaki ilişkiye dair yapılan bir alan çalışmasına yer verilmiştir. Çalışmanın sonuç ve öneriler kısmında ise; çalışmanın sonuçlarına, uygulayıcı ve diğer araştırmacılara yönelik geliştirilen önerilere yer verilmiştir.
Stok Kodu:9786052583623Boyut:13.5 x 21 cmSayfa Sayısı:264Basım Yeri:AnkaraBaskı:1Basım Tarihi:Haziran 2019Kapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim220,00220,002110,00220,00373,33220,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim220,00220,002110,00220,00373,33220,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim220,00220,002110,00220,00373,33220,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim220,00220,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.