Sınıf Yönetimi M.Çağatay Özdemir
Sınıf yönetimi, olumlu bir sınıf ortamı oluşturma çalışmasıdır. Sınıf yönetimi, öğretmen kişiliğinin etkisiyle sınıf ortamı unsurlarını akıllı bir şekilde yönetme durumudur. Bu kitap: Eğitim, okul ve sınıf yönetimi; Öğrenme için motivasyon; Sınıf yönetiminde aile ve işbirliği; Sınıf yönetiminde istenmeyen davranışlar ve yönetimi; Sınıfta öğretim liderliği; İletişim ve etkileşim; Sınıfta zamanın etkili yönetimi; Sınıfta kurallar geliştirme ve uygulama; Sınıf ortamını etkileyen sınıf içi ve dışı etkenler; Okul ve sınıfta disiplin; Sınıf organizasyonu; Sınıfta yerleşim düzeni; Sınıfta olumlu öğrenme ortamı oluşturma bölümlerinden oluşmaktadır. YÖK'ün belirlediği “Sınıf Yönetimi” kur tanımına uygun olarak hazırlanmıştır.
- Açıklama
Sınıf yönetimi, olumlu bir sınıf ortamı oluşturma çalışmasıdır. Sınıf yönetimi, öğretmen kişiliğinin etkisiyle sınıf ortamı unsurlarını akıllı bir şekilde yönetme durumudur. Bu kitap: Eğitim, okul ve sınıf yönetimi; Öğrenme için motivasyon; Sınıf yönetiminde aile ve işbirliği; Sınıf yönetiminde istenmeyen davranışlar ve yönetimi; Sınıfta öğretim liderliği; İletişim ve etkileşim; Sınıfta zamanın etkili yönetimi; Sınıfta kurallar geliştirme ve uygulama; Sınıf ortamını etkileyen sınıf içi ve dışı etkenler; Okul ve sınıfta disiplin; Sınıf organizasyonu; Sınıfta yerleşim düzeni; Sınıfta olumlu öğrenme ortamı oluşturma bölümlerinden oluşmaktadır. YÖK'ün belirlediği “Sınıf Yönetimi” kur tanımına uygun olarak hazırlanmıştır.
Stok Kodu:9786053641803Boyut:16x24 cmSayfa Sayısı:338 sBasım Yeri:AnkaraBaskı:3Kapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim251,60251,602125,80251,60383,87251,60Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim251,60251,602125,80251,60383,87251,60Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim251,60251,602125,80251,60383,87251,60Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim251,60251,602--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.