Sınıf İçi Öğrenme ve Becerilerin Değerlendirilmesi
Eğitim dünyası, beceri temelli bir dönüşüm sürecinden geçerken öğrencilerden yalnızca akademik bilgi değil, eleştirel düşünme, problem çözme, karar verme gibi 21. yüzyıl becerilerine sahip olmaları bekleniyor. Eğitim dünyasındaki bu dönüşüm, öğretmenlerin öğrencileri değerlendirme süreçlerine yaklaşımlarını da düzenlemelerini gerektirecektir.
‘’Sınıf İçi Öğrenme ve Becerilerin Değerlendirilmesi’’ isimli eser, çağdaş eğitim anlayışının ölçme ve değerlendirme ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla hazırlanmış kapsamlı bir rehber niteliğindedir. Lisans ve lisansüstü öğrencilerinden öğretmenlerine kadar geniş bir okuyucu kitlesine hitap eden bu eser, kuramsal bilgileri pratik önerilerle harmanlayarak sınıf içi değerlendirme süreçleri için eğiticiler/öğretmenlere etkili ve yenilikçi/çağdaş yöntemler sunmaktadır.
On bir bölümden oluşan bu eser, hem teorik hem de uygulamalı yönleriyle eğitimcilere rehberlik etmeyi amaçlamaktadır. Biçimlendirici ve sonuç değerlendirme türlerinden performans görevlerine, dijital araçlardan yapay zekâ kullanımına kadar geniş bir yelpazede bilgi sunan bu eser, eğitimcilerin öğrencilerde 21. yüzyıl becerilerini geliştirme süreçlerini desteklemeyi hedeflemektedir. Ayrıca eser, dijital dönüşümün getirdiği yeniliklere odaklanarak eğitimcilerin yapay zekâ ve dijital araçları sınıflarda ölçme ve değerlendirme amacıyla nasıl kullanabileceklerine dair önemli ipuçları sunmaktadır.
Eğitim dünyasına önemli katkılar sağlayacağını düşündüğümüz bu eser, öğrenme ve becerilerin değerlendirilmesine yönelik kapsamlı bir kaynak ihtiyacı olan/ihtiyaç hisseden tüm eğitimciler ile lisans ve lisansüstü öğrenciler için vazgeçilmez bir başvuru/başucu kaynağı olması hedeflenmiştir.
-****************-
- Açıklama
Eğitim dünyası, beceri temelli bir dönüşüm sürecinden geçerken öğrencilerden yalnızca akademik bilgi değil, eleştirel düşünme, problem çözme, karar verme gibi 21. yüzyıl becerilerine sahip olmaları bekleniyor. Eğitim dünyasındaki bu dönüşüm, öğretmenlerin öğrencileri değerlendirme süreçlerine yaklaşımlarını da düzenlemelerini gerektirecektir.
‘’Sınıf İçi Öğrenme ve Becerilerin Değerlendirilmesi’’ isimli eser, çağdaş eğitim anlayışının ölçme ve değerlendirme ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla hazırlanmış kapsamlı bir rehber niteliğindedir. Lisans ve lisansüstü öğrencilerinden öğretmenlerine kadar geniş bir okuyucu kitlesine hitap eden bu eser, kuramsal bilgileri pratik önerilerle harmanlayarak sınıf içi değerlendirme süreçleri için eğiticiler/öğretmenlere etkili ve yenilikçi/çağdaş yöntemler sunmaktadır.
On bir bölümden oluşan bu eser, hem teorik hem de uygulamalı yönleriyle eğitimcilere rehberlik etmeyi amaçlamaktadır. Biçimlendirici ve sonuç değerlendirme türlerinden performans görevlerine, dijital araçlardan yapay zekâ kullanımına kadar geniş bir yelpazede bilgi sunan bu eser, eğitimcilerin öğrencilerde 21. yüzyıl becerilerini geliştirme süreçlerini desteklemeyi hedeflemektedir. Ayrıca eser, dijital dönüşümün getirdiği yeniliklere odaklanarak eğitimcilerin yapay zekâ ve dijital araçları sınıflarda ölçme ve değerlendirme amacıyla nasıl kullanabileceklerine dair önemli ipuçları sunmaktadır.
Eğitim dünyasına önemli katkılar sağlayacağını düşündüğümüz bu eser, öğrenme ve becerilerin değerlendirilmesine yönelik kapsamlı bir kaynak ihtiyacı olan/ihtiyaç hisseden tüm eğitimciler ile lisans ve lisansüstü öğrenciler için vazgeçilmez bir başvuru/başucu kaynağı olması hedeflenmiştir.
-****************-
Stok Kodu:9786256135680Boyut:16x24Sayfa Sayısı:284Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2024 Aralık
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim221,00221,002110,50221,00373,67221,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim221,00221,002110,50221,00373,67221,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim221,00221,002110,50221,00373,67221,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim221,00221,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.