Sosyal Medyada ve Sanal DünyadaSimülasyon Evreni ve Tüketim
Kitap içeriği, yeni medya çalışmalarının tarihsel gelişim süreçleri kapsamında karşılaştırmalı örnekler üzerinden oluşturulmuştur. Kitap; "kimlik ve tüketim”, "iletişim teknolojileri ve örnek kavramlar”, "reklam ve kullanım pratikleri” olmak üzere üç ana başlık altında temellendirilmiştir. Buradaki akademik yaklaşım, eleştirel bakış açısıyla hazırlanmıştır. Türkiye’nin farklı üniversitelerinden, alanlarında uzman akademisyenlerin katılımlarıyla özellikle kimlik, reklam ve tüketim konularında iddiası olan ve alanında yeni önermelerde bulunan bu çalışmaların literatüre katkı sağlayacağı umut edilmektedir.
- Açıklama
Kitap içeriği, yeni medya çalışmalarının tarihsel gelişim süreçleri kapsamında karşılaştırmalı örnekler üzerinden oluşturulmuştur. Kitap; "kimlik ve tüketim”, "iletişim teknolojileri ve örnek kavramlar”, "reklam ve kullanım pratikleri” olmak üzere üç ana başlık altında temellendirilmiştir. Buradaki akademik yaklaşım, eleştirel bakış açısıyla hazırlanmıştır. Türkiye’nin farklı üniversitelerinden, alanlarında uzman akademisyenlerin katılımlarıyla özellikle kimlik, reklam ve tüketim konularında iddiası olan ve alanında yeni önermelerde bulunan bu çalışmaların literatüre katkı sağlayacağı umut edilmektedir.
Stok Kodu:9786254337178Boyut:16x24Sayfa Sayısı:216Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2022 Ekim
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim156,00156,00278,00156,00352,00156,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim156,00156,00278,00156,00352,00156,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim156,00156,00278,00156,00352,00156,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim156,00156,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.