Salgın Günlerinde Tüketici Davranışları
Bu çalışma, küresel bir salgına dönüşen Covid-19 virüsü nedeniyle Türkiye’de değişen tüketici davranışlarını betimlemeyi amaçlamaktadır.
İlk vakanın görüldüğü zamandan itibaren dünyanın her yerinde olduğu gibi, ülkemizde de yaşam 7’den 70’e, herkes için dramatik bir şekilde değişmeye başlamıştır. Bu değişimin etkili olduğu alanlardan biri de tüketici davranışlarıdır. Covid-19 aşısı/tedavisi bulununcaya kadar küresel ölçekte olduğu gibi Türkiye’de de yaşam sıkı tedbirlerle sürmek zorundadır. Kademeli geçişler söz konusu olsa da hem üretici hem de tüketici˛ sürekli bir risk ve tedirginlik içinde olacaktır. Bütün bu süreç, üretim ve verimliliği kötü etkileyecek gibi görünmektedir.
Bu olumsuzlukları ortadan kaldırmak için devletin ve vatandaşın birlikte ortak çözüm üreterek, üretimi gerçekleştirmesi gerekmektedir.
Bu çalışmada, salgın günlerinde farklı yerleşim yerlerinden, farklı sosyo-ekonomik ve kültürel statülerde tüketicilerin tüketime yönelik davranışları betimlenerek, sürece katkı sağlayacak verilerin elde edildiği düşünülmektedir.
,,,,,,,,,,
- Açıklama
Bu çalışma, küresel bir salgına dönüşen Covid-19 virüsü nedeniyle Türkiye’de değişen tüketici davranışlarını betimlemeyi amaçlamaktadır.
İlk vakanın görüldüğü zamandan itibaren dünyanın her yerinde olduğu gibi, ülkemizde de yaşam 7’den 70’e, herkes için dramatik bir şekilde değişmeye başlamıştır. Bu değişimin etkili olduğu alanlardan biri de tüketici davranışlarıdır. Covid-19 aşısı/tedavisi bulununcaya kadar küresel ölçekte olduğu gibi Türkiye’de de yaşam sıkı tedbirlerle sürmek zorundadır. Kademeli geçişler söz konusu olsa da hem üretici hem de tüketici˛ sürekli bir risk ve tedirginlik içinde olacaktır. Bütün bu süreç, üretim ve verimliliği kötü etkileyecek gibi görünmektedir.
Bu olumsuzlukları ortadan kaldırmak için devletin ve vatandaşın birlikte ortak çözüm üreterek, üretimi gerçekleştirmesi gerekmektedir.
Bu çalışmada, salgın günlerinde farklı yerleşim yerlerinden, farklı sosyo-ekonomik ve kültürel statülerde tüketicilerin tüketime yönelik davranışları betimlenerek, sürece katkı sağlayacak verilerin elde edildiği düşünülmektedir.,,,,,,,,,,
Stok Kodu:9786257083935Boyut:16x24Sayfa Sayısı:88Basım Yeri:Ankara
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim152,00152,00276,00152,00350,67152,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim152,00152,00276,00152,00350,67152,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim152,00152,00276,00152,00350,67152,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim152,00152,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.