Sağlık İşletmeleri Bakış Açısıyla Davranış Bilimlerine Giriş
Davranış bilimleri temelde insanı anlamaya ve davranışlarının nedenlerini açıklamaya çalışan bir bilim dalıdır. Dolayısıyla insan unsurunun içinde yer aldığı her alan ve her disiplinle iç içedir. Sağlık sektörü de bu alanlardan birisidir. Söz konusu bu kitapta davranış bilimlerine ilişkin temel konular özellikle sağlık işletmeleri açısından irdelenmeye ve açıklanmaya çalışılmaktadır. Bu noktadan hareketle kitapta şu bölümler yer almaktadır:
• Davranış Bilimlerine Giriş ve Sağlık İşletmeleri Açısından Önemi
• Davranış Bilimlerine İlişkin Temel Kavramlar
• Sağlık İşletmelerinde Kültür ve Örgüt Kültürü
• Sağlık İşletmelerinde İnançlar, Değerler ve Tutumlar
• Sağlık İşletmelerinde Sosyal Etki ve Uyma Davranışı
• Sağlık İşletmelerinde Kişilik, Benlik ve Duygular
• Sağlık İşletmelerinde Algı ve Algılama
• Sağlık İşletmelerinde Öğrenme ve Öğrenen Örgütler
• Sağlık İşletmelerinde İletişim ve Kişilerarası İletişim
• Sağlık İşletmelerinde Liderlik ve Yöneticilik
• Sağlık İşletmelerinde Zaman Yönetimi
• Sağlık İşletmelerinde Ekip Çalışması
• Sağlık İşletmelerinde Çatışma ve Stres Yönetimi
• Sağlık İşletmelerinde Değişim
• Sağlık İşletmelerinde Motivasyon
• Sağlık Hizmetlerinde Davranışsal Ekonomi
Kitabın öğrencilerimize, akademisyenlere ve ilgili kişilere faydalı olması dileğiyle...
- Açıklama
Davranış bilimleri temelde insanı anlamaya ve davranışlarının nedenlerini açıklamaya çalışan bir bilim dalıdır. Dolayısıyla insan unsurunun içinde yer aldığı her alan ve her disiplinle iç içedir. Sağlık sektörü de bu alanlardan birisidir. Söz konusu bu kitapta davranış bilimlerine ilişkin temel konular özellikle sağlık işletmeleri açısından irdelenmeye ve açıklanmaya çalışılmaktadır. Bu noktadan hareketle kitapta şu bölümler yer almaktadır:
• Davranış Bilimlerine Giriş ve Sağlık İşletmeleri Açısından Önemi
• Davranış Bilimlerine İlişkin Temel Kavramlar
• Sağlık İşletmelerinde Kültür ve Örgüt Kültürü
• Sağlık İşletmelerinde İnançlar, Değerler ve Tutumlar
• Sağlık İşletmelerinde Sosyal Etki ve Uyma Davranışı
• Sağlık İşletmelerinde Kişilik, Benlik ve Duygular
• Sağlık İşletmelerinde Algı ve Algılama
• Sağlık İşletmelerinde Öğrenme ve Öğrenen Örgütler
• Sağlık İşletmelerinde İletişim ve Kişilerarası İletişim
• Sağlık İşletmelerinde Liderlik ve Yöneticilik
• Sağlık İşletmelerinde Zaman Yönetimi
• Sağlık İşletmelerinde Ekip Çalışması
• Sağlık İşletmelerinde Çatışma ve Stres Yönetimi
• Sağlık İşletmelerinde Değişim
• Sağlık İşletmelerinde Motivasyon
• Sağlık Hizmetlerinde Davranışsal Ekonomi
Kitabın öğrencilerimize, akademisyenlere ve ilgili kişilere faydalı olması dileğiyle...Stok Kodu:9786254279768Boyut:16x24Sayfa Sayısı:316Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2023 Mart
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim188,00188,00294,00188,00362,67188,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim188,00188,00294,00188,00362,67188,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim188,00188,00294,00188,00362,67188,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim188,00188,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.