Sağlık Hizmetlerinde İletişim
BÖLÜM 1 SAĞLIK KAVRAMI VE SAĞLIK HİZMETLERİ
BÖLÜM 2 İLETİŞİM KAVRAMI
BÖLÜM 3 İŞLETMELERDE İLETİŞİM
BÖLÜM 4 SAĞLIK İLETİŞİMİ
BÖLÜM 5 SAĞLIK İLETİŞİMİ KURAM VE MODELLERİ
BÖLÜM 6 SAĞLIK İLETİŞİMİNDE KULLANILAN YÖNTEMLER
BÖLÜM 7 SAĞLIK ÇALIŞANLARI ARASINDA İLETİŞİM
BÖLÜM 8 SAĞLIK KURUMLARINDA KURUMSAL İLETİŞİM
BÖLÜM 9 SAĞLIK HİZMETLERİNDE ETKİLİ İLETİŞİM TEKNİKLERİ
BÖLÜM 10 HASTAYI TANIMA VE HASTALAR ARASI İLETİŞİM
BÖLÜM 11 SAĞLIK ÇALIŞANLARININ HASTA VE HASTA YAKINLARIYLA İLETİŞİMİ
BÖLÜM 12 ÖZEL HASTALAR VE YAKINLARIYLA İLETİŞİM
BÖLÜM 13 SAĞLIKTA GÜVENLİK KÜLTÜRÜ VE HASTA HAKLARI BAĞLAMINDA İLETİŞİM
BÖLÜM 14 KRİZ DURUMLARI VE SAĞLIKTA KRİZ İLETİŞİMİ
- Açıklama
BÖLÜM 1 SAĞLIK KAVRAMI VE SAĞLIK HİZMETLERİ
BÖLÜM 2 İLETİŞİM KAVRAMI
BÖLÜM 3 İŞLETMELERDE İLETİŞİM
BÖLÜM 4 SAĞLIK İLETİŞİMİ
BÖLÜM 5 SAĞLIK İLETİŞİMİ KURAM VE MODELLERİ
BÖLÜM 6 SAĞLIK İLETİŞİMİNDE KULLANILAN YÖNTEMLER
BÖLÜM 7 SAĞLIK ÇALIŞANLARI ARASINDA İLETİŞİM
BÖLÜM 8 SAĞLIK KURUMLARINDA KURUMSAL İLETİŞİM
BÖLÜM 9 SAĞLIK HİZMETLERİNDE ETKİLİ İLETİŞİM TEKNİKLERİ
BÖLÜM 10 HASTAYI TANIMA VE HASTALAR ARASI İLETİŞİM
BÖLÜM 11 SAĞLIK ÇALIŞANLARININ HASTA VE HASTA YAKINLARIYLA İLETİŞİMİ
BÖLÜM 12 ÖZEL HASTALAR VE YAKINLARIYLA İLETİŞİM
BÖLÜM 13 SAĞLIKTA GÜVENLİK KÜLTÜRÜ VE HASTA HAKLARI BAĞLAMINDA İLETİŞİM
BÖLÜM 14 KRİZ DURUMLARI VE SAĞLIKTA KRİZ İLETİŞİMİStok Kodu:9786258275629Boyut:16x24Sayfa Sayısı:318Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2022 Ekim
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim127,50127,50263,75127,50342,50127,50Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim127,50127,50263,75127,50342,50127,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim127,50127,50263,75127,50342,50127,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim127,50127,502--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.