Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Güncel Tartışmalar ve Çevrim Dışı Uyg

Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Güncel Tartışmalar ve Çevrim Dışı Uygulamalar

Liste Fiyatı : 205,00TL
İndirimli Fiyat : 164,00TL
Kazancınız : 41,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 54,67TL
Havale/EFT ile : 160,72TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786257492041
89152
Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Güncel Tartışmalar ve Çevrim Dışı Uygulamalar
Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Güncel Tartışmalar ve Çevrim Dışı Uygulamalar
164.00

Devletlerin asla elden bırakmayacakları kadar yaşamsal öneme ve farklı niteliklere sahip olan sağlık sektörü bu nedenle pazarlama alanında diğer sektörlerden fazlasıyla ayrışır. Devlet sadece düzenleyici değil önemli bir oyuncudur, hastalar bir müşteri gibi karar verici değillerdir, yanlış yönlendirmelere engel olmak adına reklamlar yasaktır vs. Bütün bu zorluklara rağmen rekabetin ve paylaşımın artması sağlık sektöründe pazarlama anlayışını biraz geriden de olsa geliştirmektedir.
Bu kitap, pazarlama açısından teorik zorlukların ötesine geçerek sağlık hizmetleri pazarlamasının güncel pratiklerini ele almaktadır. Kitap içinde cevabı aranan bazı sorular şunlardır:
• Hastalara müşteri diyebilir miyiz?
• Sağlık hizmetleri pazarlamasında etik ne anlama gelmektedir?
• Sağlık hizmetlerinde stratejik pazarlama planı nasıl yapılır?
• Sağlık sektöründe marka olmak mümkün müdür?
• Reklam yasaklarına karşı neler yapılabilir?
• Sağlık sektöründe kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler uygulamaları nasıl olur?
• Medikal ve bakım turizminde pazar analizi nasıl yapılır?

  • Açıklama
    • Devletlerin asla elden bırakmayacakları kadar yaşamsal öneme ve farklı niteliklere sahip olan sağlık sektörü bu nedenle pazarlama alanında diğer sektörlerden fazlasıyla ayrışır. Devlet sadece düzenleyici değil önemli bir oyuncudur, hastalar bir müşteri gibi karar verici değillerdir, yanlış yönlendirmelere engel olmak adına reklamlar yasaktır vs. Bütün bu zorluklara rağmen rekabetin ve paylaşımın artması sağlık sektöründe pazarlama anlayışını biraz geriden de olsa geliştirmektedir.
      Bu kitap, pazarlama açısından teorik zorlukların ötesine geçerek sağlık hizmetleri pazarlamasının güncel pratiklerini ele almaktadır. Kitap içinde cevabı aranan bazı sorular şunlardır:
      • Hastalara müşteri diyebilir miyiz?
      • Sağlık hizmetleri pazarlamasında etik ne anlama gelmektedir?
      • Sağlık hizmetlerinde stratejik pazarlama planı nasıl yapılır?
      • Sağlık sektöründe marka olmak mümkün müdür?
      • Reklam yasaklarına karşı neler yapılabilir?
      • Sağlık sektöründe kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler uygulamaları nasıl olur?
      • Medikal ve bakım turizminde pazar analizi nasıl yapılır?

      Stok Kodu
      :
      9786257492041
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      298
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2021 Eylül
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      164,00   
      164,00   
      2
      82,00   
      164,00   
      3
      54,67   
      164,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      164,00   
      164,00   
      2
      82,00   
      164,00   
      3
      54,67   
      164,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      164,00   
      164,00   
      2
      82,00   
      164,00   
      3
      54,67   
      164,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      164,00   
      164,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat