Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%15
Reklamın Kültürel İşlevleri Nilnur Tandaçgüneş

Reklamın Kültürel İşlevleriDisiplinlerarası Bir Yaklaşım

Liste Fiyatı : 390,00TL
İndirimli Fiyat : 331,50TL
Kazancınız : 58,50TL
Taksitli fiyat : 3 x 110,50TL
Havale/EFT ile : 324,87TL
%15
Temin Süresi 5 İş Günüdür.
9786259783420
134988
Reklamın Kültürel  İşlevleri
Reklamın Kültürel İşlevleri Disiplinlerarası Bir Yaklaşım
331.50

İletişim bilimleri gerek inceleme alanının genişliği, gerekse ortaya çıkış serüveninde metinler arası okumalar
ile beslenip gelişen genç bir bilim dalı olarak disiplinler arası çalışmalara açık bir yapıya sahiptir. Bu eser,
sosyoloji, sosyal antropoloji, psikoloji, felsefe ve dilbilim çalışmalarının kanon metinleri ve ilgili teoriler
ekseninde metinler arası okumalar yaparak reklam ve kültür olgularının temas noktalarına değinerek farklı
paradigmaların verdiği ilham ile zihinlerimizin kulunçlarını açmaya yönelik bir çabanın ürünüdür. Dolayısıyla
reklamın ne olduğu, nasıl yapıldığı, yaratıcı stratejileri, tasarım süreçleri gibi operasyonel işlevlerini anlatan,
pazarlama iletişimi odağında kaleme alınmış onlarca eserden farklı olarak, reklam ve kendisi ile ilgili sosyal
fenomenleri ele almak, toplumsal bir yaklaşım ile kavramı metinler arası olarak yeniden okumak gibi meşakkatli
bir amacı bulunmaktadır.
İnsanın benlik algısı ve var oluş sancısı, iz bırakma arzusu ve ölüm korkusu; önce inanç sistemleri sonra doğa
bilimleri ardından çağdaş felsefe, tarih, sosyoloji, psikoloji, antropoloji ve dilbilime dair soruların arketipleri
olarak okunabilir. Bilim, içkin olduğu bu motivasyonlarla düşünüldüğünde, Foucault’un, postmodern düşünce
merkezindeki yaklaşımı ile seriler oluşturmak, sınırlar belirlemek, belirlenmiş bir seriye göre ilişki tiplerini ortaya
koymak ve istatikselleştirmekten öte mevzunun katmanlarını anlamak, kesişmeleri ve kırılmaları görmek ve
kesintiye uğrayan ilişkilerde nelerin filizlendiğini anlama çabasına içkindir. Bu bakış, reklam fenomeni ve sosyolojik

anlam katmanlarını okuma çabasına ilham olmuştur. Çünkü bu tür bir okuma çabası, sürekliliğin görülmesine
odaklı, çözümleme yoluyla sınırlandırılan, indirgenen veya silinmesi istenen tüm “şey”leri görme şansı
vermektedir.

-******************-

  • Açıklama
    • İletişim bilimleri gerek inceleme alanının genişliği, gerekse ortaya çıkış serüveninde metinler arası okumalar
      ile beslenip gelişen genç bir bilim dalı olarak disiplinler arası çalışmalara açık bir yapıya sahiptir. Bu eser,
      sosyoloji, sosyal antropoloji, psikoloji, felsefe ve dilbilim çalışmalarının kanon metinleri ve ilgili teoriler
      ekseninde metinler arası okumalar yaparak reklam ve kültür olgularının temas noktalarına değinerek farklı
      paradigmaların verdiği ilham ile zihinlerimizin kulunçlarını açmaya yönelik bir çabanın ürünüdür. Dolayısıyla
      reklamın ne olduğu, nasıl yapıldığı, yaratıcı stratejileri, tasarım süreçleri gibi operasyonel işlevlerini anlatan,
      pazarlama iletişimi odağında kaleme alınmış onlarca eserden farklı olarak, reklam ve kendisi ile ilgili sosyal
      fenomenleri ele almak, toplumsal bir yaklaşım ile kavramı metinler arası olarak yeniden okumak gibi meşakkatli
      bir amacı bulunmaktadır.
      İnsanın benlik algısı ve var oluş sancısı, iz bırakma arzusu ve ölüm korkusu; önce inanç sistemleri sonra doğa
      bilimleri ardından çağdaş felsefe, tarih, sosyoloji, psikoloji, antropoloji ve dilbilime dair soruların arketipleri
      olarak okunabilir. Bilim, içkin olduğu bu motivasyonlarla düşünüldüğünde, Foucault’un, postmodern düşünce
      merkezindeki yaklaşımı ile seriler oluşturmak, sınırlar belirlemek, belirlenmiş bir seriye göre ilişki tiplerini ortaya
      koymak ve istatikselleştirmekten öte mevzunun katmanlarını anlamak, kesişmeleri ve kırılmaları görmek ve
      kesintiye uğrayan ilişkilerde nelerin filizlendiğini anlama çabasına içkindir. Bu bakış, reklam fenomeni ve sosyolojik

      anlam katmanlarını okuma çabasına ilham olmuştur. Çünkü bu tür bir okuma çabası, sürekliliğin görülmesine
      odaklı, çözümleme yoluyla sınırlandırılan, indirgenen veya silinmesi istenen tüm “şey”leri görme şansı
      vermektedir.

      -******************-

      Stok Kodu
      :
      9786259783420
      Boyut
      :
      13x20
      Sayfa Sayısı
      :
      250
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      331,50   
      331,50   
      2
      165,75   
      331,50   
      3
      110,50   
      331,50   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      331,50   
      331,50   
      2
      165,75   
      331,50   
      3
      110,50   
      331,50   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      331,50   
      331,50   
      2
      165,75   
      331,50   
      3
      110,50   
      331,50   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      331,50   
      331,50   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat