ReklamcılıkKavram – Araçlar – Yönetim
Liste Fiyatı :
275,00TL
İndirimli Fiyat :
247,50TL
Kazancınız :
27,50TL
Taksitli fiyat :
3 x 82,50TL
Havale/EFT ile :
242,55TL
9789750277542
46177
https://www.pelikankitabevi.com.tr/reklamcilik
Reklamcılık Kavram – Araçlar – Yönetim
247.50
Kitap, uzun yıllar üniversitelerde "Reklamcılık", "Temel Reklamcılık", "Reklamcılığa Giriş" derslerini anlatan yazarların notlarından, ders anlatımı esnasında öğrencilerinden gelen sorulardan ve mesleki tecrübelerinden oluşmaktadır. Ayrıca, kitabın ilk beş baskısının ardından okuyuculardan gelen istek ve öneriler de dikkate alınarak, kitabın gözden geçirilmiş ve güncellenmiş 6. baskısı hazırlanmıştır.
Kitapta, reklamcılığın ilk uygulaması olarak kabul edilen papirüsten dijital reklama kadar bir çok reklam aracı açıklanarak farklı reklam ortamları incelenmiş, pazarlama faaliyetleri içerisinde reklamın önemi ve gücü açıklanmıştır. İletişim yöntemi olarak reklamın süreci, unsurları ve özellikleri açıklanmıştır. Ayrıca, reklamın ekonomik etkileri, etik uygulamalar eşliğinde reklamcılık ve sektörün eleştirilere yanıtlarına da yer verilmiştir.
Gelişen dünyada artık daha fazla yer alan dijital teknolojiyi kullanarak gerçekleştirilen reklam yöntemleri de detaylandırılmıştır. Anlatılan konular çok sayıda örnekle desteklenmiştir.
Eser, ders kitabı olmasının yanı sıra reklam konusunda çalışan ve ilgi duyan herkese hitap etmektedir.
Konu Başlıkları
Reklamın Tanımı, Kapsamı
Reklamcılığın Gelişmesindeki Etkenler
İletişim ve Reklam
Reklamın Sınıflandırılması
Reklam Yönetimi
İletişim Planlaması
Reklam Etkinliğinin Ölçümü
Reklam Araçları
Dijital Reklamcılık
Reklam ve Halkla İlişkiler
Reklamın Etkileri
Reklamda Etik
- Açıklama
- Kitap, uzun yıllar üniversitelerde "Reklamcılık", "Temel Reklamcılık", "Reklamcılığa Giriş" derslerini anlatan yazarların notlarından, ders anlatımı esnasında öğrencilerinden gelen sorulardan ve mesleki tecrübelerinden oluşmaktadır. Ayrıca, kitabın ilk beş baskısının ardından okuyuculardan gelen istek ve öneriler de dikkate alınarak, kitabın gözden geçirilmiş ve güncellenmiş 6. baskısı hazırlanmıştır.Kitapta, reklamcılığın ilk uygulaması olarak kabul edilen papirüsten dijital reklama kadar bir çok reklam aracı açıklanarak farklı reklam ortamları incelenmiş, pazarlama faaliyetleri içerisinde reklamın önemi ve gücü açıklanmıştır. İletişim yöntemi olarak reklamın süreci, unsurları ve özellikleri açıklanmıştır. Ayrıca, reklamın ekonomik etkileri, etik uygulamalar eşliğinde reklamcılık ve sektörün eleştirilere yanıtlarına da yer verilmiştir.Gelişen dünyada artık daha fazla yer alan dijital teknolojiyi kullanarak gerçekleştirilen reklam yöntemleri de detaylandırılmıştır. Anlatılan konular çok sayıda örnekle desteklenmiştir.Eser, ders kitabı olmasının yanı sıra reklam konusunda çalışan ve ilgi duyan herkese hitap etmektedir.Konu BaşlıklarıReklamın Tanımı, KapsamıReklamcılığın Gelişmesindeki Etkenlerİletişim ve ReklamReklamın SınıflandırılmasıReklam Yönetimiİletişim PlanlamasıReklam Etkinliğinin ÖlçümüReklam AraçlarıDijital ReklamcılıkReklam ve Halkla İlişkilerReklamın EtkileriReklamda EtikStok Kodu:9789750277542Boyut:16x24Sayfa Sayısı:304 sBasım Yeri:AnkaraBaskı:7Basım Tarihi:Nisan 2022Kapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim247,50247,502123,75247,50382,50247,50Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim247,50247,502123,75247,50382,50247,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim247,50247,502123,75247,50382,50247,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim247,50247,502--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.