Postmodern Tüketim Kültüründe Pazarlama Yönelimli Halkla İlişkiler
Postmodern tüketim kültüründe “değişen tüketici kimliği” dijitalleşmeyle birlikte etkililiğini her geçen gün arttırmaktadır. Bu nedenle, kurumlar ve markalar pazarlama yönelimli halkla ilişkiler stratejilerinde, hedef kitlelerinin jenerasyon özelliklerini daha iyi anlayarak, onlarla etkileşimi arttıran çalışmaları daha fazla önemsemektedir. Bu özellikler çerçevesinde içeriğini ve güncelliğini koruyan bu çalışmanın yeni yapılacak çalışmalara katkı sunması beklenmektedir.
- Açıklama
Postmodern tüketim kültüründe “değişen tüketici kimliği” dijitalleşmeyle birlikte etkililiğini her geçen gün arttırmaktadır. Bu nedenle, kurumlar ve markalar pazarlama yönelimli halkla ilişkiler stratejilerinde, hedef kitlelerinin jenerasyon özelliklerini daha iyi anlayarak, onlarla etkileşimi arttıran çalışmaları daha fazla önemsemektedir. Bu özellikler çerçevesinde içeriğini ve güncelliğini koruyan bu çalışmanın yeni yapılacak çalışmalara katkı sunması beklenmektedir.
Stok Kodu:9786258468823Boyut:15,5 x 21 cmSayfa Sayısı:166Basım Yeri:KonyaBaskı:1Basım Tarihi:Şubat 2022Kapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim274,55274,552137,28274,55391,52274,55Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim274,55274,552137,28274,55391,52274,55Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim274,55274,552137,28274,55391,52274,55Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim274,55274,552--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.