Popülarite İhtiyacı ve Tüketim
Beğenilmek, sosyal olarak kabul görmek, benzersiz olmak ya da sahip olduğumuz statüyü başkalarına göstermek... Bunların hepsi, çevremizdeki insanlarla kurmuş olduğumuz ilişkileri ve tüketici olarak davranışlarımızı şekillendiren istek ve ihtiyaçlarımız arasında. Tüketicilerin bu tür sosyal ihtiyaçlarından bir diğeri ise popülarite ihtiyacı. Kimilerine göre risk almak anlamına gelen popüler olma durumu, kimilerine göre bir varoluş sebebi. Bugüne kadar popülarite ihtiyacını tüketimle ilişkilendiren ilk çalışma olma özelliği taşıyan bu kitap, şu sorulara ışık tutmayı amaçlıyor.
Ürün, hizmet ve kişileri popüler kılan unsurlar nelerdir? Popülarite ihtiyacı hangi tür tüketici davranışlarını etkiler? Tüketime ilişkin hangi kavram ve teoriler popülarite ihtiyacı ile ilişkilendirilebilir? Ürün ve hizmetler tüketicinin popülarite ihtiyacını hangi ölçüde karşılayabilir? Ürün ve hizmetlerle sağlanan popülerlik aynı zamanda bir statü göstergesi midir? Büyük ölçüde akademik bir bakış açısıyla yazılan bu kitap işletme, pazarlama, reklamcılık ve sosyal psikoloji gibi alanlarda eğitim gören öğrencilere, akademisyenlere, satış mesleği ile ilgilenen profesyonellere ve tüketici araştırmacılarına yöneliktir.
(Tanıtım Bülteninden)
- Açıklama
Beğenilmek, sosyal olarak kabul görmek, benzersiz olmak ya da sahip olduğumuz statüyü başkalarına göstermek... Bunların hepsi, çevremizdeki insanlarla kurmuş olduğumuz ilişkileri ve tüketici olarak davranışlarımızı şekillendiren istek ve ihtiyaçlarımız arasında. Tüketicilerin bu tür sosyal ihtiyaçlarından bir diğeri ise popülarite ihtiyacı. Kimilerine göre risk almak anlamına gelen popüler olma durumu, kimilerine göre bir varoluş sebebi. Bugüne kadar popülarite ihtiyacını tüketimle ilişkilendiren ilk çalışma olma özelliği taşıyan bu kitap, şu sorulara ışık tutmayı amaçlıyor.
Ürün, hizmet ve kişileri popüler kılan unsurlar nelerdir? Popülarite ihtiyacı hangi tür tüketici davranışlarını etkiler? Tüketime ilişkin hangi kavram ve teoriler popülarite ihtiyacı ile ilişkilendirilebilir? Ürün ve hizmetler tüketicinin popülarite ihtiyacını hangi ölçüde karşılayabilir? Ürün ve hizmetlerle sağlanan popülerlik aynı zamanda bir statü göstergesi midir? Büyük ölçüde akademik bir bakış açısıyla yazılan bu kitap işletme, pazarlama, reklamcılık ve sosyal psikoloji gibi alanlarda eğitim gören öğrencilere, akademisyenlere, satış mesleği ile ilgilenen profesyonellere ve tüketici araştırmacılarına yöneliktir.
(Tanıtım Bülteninden)
Stok Kodu:9786257983495Boyut:14x21Sayfa Sayısı:115Basım Yeri:BursaBaskı:2Basım Tarihi:2020 EkimKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim108,00108,00254,00108,00336,00108,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim108,00108,00254,00108,00336,00108,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim108,00108,00254,00108,00336,00108,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim108,00108,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.