Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Politika - Siyaset, - Nobel Bilimsel Eserler - Kamu Diplomasisinde Alg

Kamu Diplomasisinde Algı YönetimiStratejileri ve Uygulamaları: Türk Dış Politikası Örneği

Liste Fiyatı : 175,00TL
İndirimli Fiyat : 140,00TL
Kazancınız : 35,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 46,67TL
Havale/EFT ile : 137,20TL
9786253760069
144463
Kamu Diplomasisinde Algı Yönetimi
Kamu Diplomasisinde Algı Yönetimi Stratejileri ve Uygulamaları: Türk Dış Politikası Örneği
140.00
İletişim hızının arttığı ve iletişim araçlarının oldukça çeşitlendiği günümüzde algı yönetimi uygulamalarına maruz kalmamak veya dışında kalmak mümkün değildir. Algıyı yönetmek iletişimi yönetmektir ancak ne yazık ki son yıllarda konservatif medya ve sosyal medya aracılığıyla dillere pelesenk olan bu kavram, propaganda ve alt kavramları ile karıştırılmakta ve bunun doğal sonucu olarak da değerdeki eksilerin yerine geçebilen bir kandırmaca ve aldatmaca gibi yorumlanmakta ve kullanılmaktadır.
Algıda zihin, yorum ve öznellik vardır dolayısıyla algı yönetilebilir bir unsurdur.
Ne görmeyi umduğumuz veya ne görmek istediğimiz algılarımızı şekillendirir; o nedenle algı olgusu oldukça göreceli bir kavramdır. Ve ne yazık ki öznel algılarımız çoğu kez gerçeklikten farklıdır.
Her insanın hem rasyonel hem de duygusal bileşenlere sahip kendine ait bir algısal çerçevesi vardır. Algılamayı kişinin eğitimi, deneyimleri, inançları, kültürü ve yaşadığı coğrafya etkiler. Uyaranın aynı olmasına rağmen algılamanın farklı olması, algı ile gerçek arasındaki farktan kaynaklanır.
Algılar gerçektir çünkü yorumlarımızı, inancımızı ve davranışlarımızı biçimlendirmektedir.
Algımızı şekillendiren asıl unsur ise kendimizi neye ya da kime karşı konumlandırdığımızdır.
Algılar değer yaratmakta ya da azaltmaktadır. Problemler üretmekte ya da problemler çözmektedir.
Bu kitabı okuyan herkeste aynı duyguları uyandırmak elbette mümkün değil. Algıyla ve algılamayla ilgili zihninizde yeni bir pencere açabilmek umuduyla...
 
  • Açıklama
    • İletişim hızının arttığı ve iletişim araçlarının oldukça çeşitlendiği günümüzde algı yönetimi uygulamalarına maruz kalmamak veya dışında kalmak mümkün değildir. Algıyı yönetmek iletişimi yönetmektir ancak ne yazık ki son yıllarda konservatif medya ve sosyal medya aracılığıyla dillere pelesenk olan bu kavram, propaganda ve alt kavramları ile karıştırılmakta ve bunun doğal sonucu olarak da değerdeki eksilerin yerine geçebilen bir kandırmaca ve aldatmaca gibi yorumlanmakta ve kullanılmaktadır.
      Algıda zihin, yorum ve öznellik vardır dolayısıyla algı yönetilebilir bir unsurdur.
      Ne görmeyi umduğumuz veya ne görmek istediğimiz algılarımızı şekillendirir; o nedenle algı olgusu oldukça göreceli bir kavramdır. Ve ne yazık ki öznel algılarımız çoğu kez gerçeklikten farklıdır.
      Her insanın hem rasyonel hem de duygusal bileşenlere sahip kendine ait bir algısal çerçevesi vardır. Algılamayı kişinin eğitimi, deneyimleri, inançları, kültürü ve yaşadığı coğrafya etkiler. Uyaranın aynı olmasına rağmen algılamanın farklı olması, algı ile gerçek arasındaki farktan kaynaklanır.
      Algılar gerçektir çünkü yorumlarımızı, inancımızı ve davranışlarımızı biçimlendirmektedir.
      Algımızı şekillendiren asıl unsur ise kendimizi neye ya da kime karşı konumlandırdığımızdır.
      Algılar değer yaratmakta ya da azaltmaktadır. Problemler üretmekte ya da problemler çözmektedir.
      Bu kitabı okuyan herkeste aynı duyguları uyandırmak elbette mümkün değil. Algıyla ve algılamayla ilgili zihninizde yeni bir pencere açabilmek umuduyla...
       
      Stok Kodu
      :
      9786253760069
      Boyut
      :
      14x20
      Sayfa Sayısı
      :
      206
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2024 Aralık
  • Taksit Seçenekleri
  • Yorumlar
Kapat