Politik Pazarlama
Liste Fiyatı :
285,00TL
İndirimli Fiyat :
256,50TL
Kazancınız :
28,50TL
Taksitli fiyat :
3 x 85,50TL
Havale/EFT ile :
251,37TL
9789756797297
30399
https://www.pelikankitabevi.com.tr/politik-pazarlama
Politik Pazarlama
256.50
Politik pazarlama; bir siyasi partiyi veya adayı potansiyel seçmenlere uygun hale getirmek, siyasi partiyi veya adayı en yüksek sayıdaki seçmen kitlesinin ve bu kitledeki her bir seçmenin tanımasını sağlamak, rakipleriyle arasındaki farkı ortaya koyup, en az masrafla seçimi kazanmak için gerekli olan oyu elde etmek amacıyla kullanılan tekniklerin tümü olarak tanımlanmaktadır.
Politik Pazarlamanın malzemesini ise parti, lider ve parti ideolojisi oluşturmaktadır.
Bu kitapta, politik pazarlamanın temel kavramları beş bölüm altında ele alınmıştır. İlk bölümde, politika ve pazarlama ile ilgili temel kavramlar; ikinci bölümde, politik pazarlamada ürün kavramı, fiyatlandırma, dağıtım kanalları, tutundurma, propaganda ve reklam kavramları ele alınmıştır. Üçüncü bölümde, seçim kampanyaları ile ilgili temel bilgiler irdelenmiş ve dördüncü bölümde de politik pazarlamayı belirleyen etmenler incelenmeye çalışılmıştır. Son bölümde ise konu ile ilgili 11 ilde olası seçmenlerle yapılan bir uygulamaya yer verilmiştir.
- Açıklama
- Politik pazarlama; bir siyasi partiyi veya adayı potansiyel seçmenlere uygun hale getirmek, siyasi partiyi veya adayı en yüksek sayıdaki seçmen kitlesinin ve bu kitledeki her bir seçmenin tanımasını sağlamak, rakipleriyle arasındaki farkı ortaya koyup, en az masrafla seçimi kazanmak için gerekli olan oyu elde etmek amacıyla kullanılan tekniklerin tümü olarak tanımlanmaktadır.Politik Pazarlamanın malzemesini ise parti, lider ve parti ideolojisi oluşturmaktadır.Bu kitapta, politik pazarlamanın temel kavramları beş bölüm altında ele alınmıştır. İlk bölümde, politika ve pazarlama ile ilgili temel kavramlar; ikinci bölümde, politik pazarlamada ürün kavramı, fiyatlandırma, dağıtım kanalları, tutundurma, propaganda ve reklam kavramları ele alınmıştır. Üçüncü bölümde, seçim kampanyaları ile ilgili temel bilgiler irdelenmiş ve dördüncü bölümde de politik pazarlamayı belirleyen etmenler incelenmeye çalışılmıştır. Son bölümde ise konu ile ilgili 11 ilde olası seçmenlerle yapılan bir uygulamaya yer verilmiştir.Stok Kodu:9789756797297Boyut:15x21 cmSayfa Sayısı:176 sBasım Yeri:AnkaraKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim256,50256,502128,25256,50385,50256,50Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim256,50256,502128,25256,50385,50256,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim256,50256,502128,25256,50385,50256,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim256,50256,502--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.