Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
Perakendecilik Tarihi Nevin Karabıyık Yerden

Perakendecilik TarihiAkademik ve Uygulama Açısından Betimsel Bir İnceleme

Liste Fiyatı : 170,00TL
İndirimli Fiyat : 153,00TL
Kazancınız : 17,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 51,00TL
Havale/EFT ile : 149,94TL
%10
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786052184554
74627
Perakendecilik Tarihi
Perakendecilik Tarihi Akademik ve Uygulama Açısından Betimsel Bir İnceleme
153.00

Pazarlamanın, bilim olarak gelişiminin çok uzun yılları kapsamadığı akademide, pazarlamanın ve perakendeciliğin tarihsel sistematiğinin ortaya koyulması bilimsel çalışmalar için önemli bir gereklilik haline gelmektedir. Bilim felsefesi açısından değerlendirildiğinde ekonominin bir alt dalı olan pazarlama, zaman içinde bir bilim dalı haline gelmekte ve alt çalışma alanlarına ayrılmaktadır. Pazarlamanın alt çalışma dallarından biri olan ve dağıtım kanalının son tüketiciye ulaştığı noktada yer alan perakendecilik, günümüzde oldukça kritik bir rol üstlenmektedir.
Dünya’da ve ülkemizde pazarlama tarihi alanında sistematik sınıflandırmaya yönelik çalışmalar olmakla birlikte perakendecilik tarihine yönelik çalışmaların daha kısıtlı olduğu görülmektedir. Perakendecilik tarihi çalışmaları, Dünya’da 1980’li yıllarda başlasa da Türkiye’de konu ile ilgili spesifik bir çalışma yok denecek kadar azdır. Bu kitap, Pazarlama Okulları sınıflaması kapsamında, Türkiye’de ve Dünya’da perakendecilik tarihini akademik ve uygulama yönü ile ele alarak açıklamaya ve tanımlamaya çalışmaktadır.
Perakendecilik tarihi, önümüzdeki yıllarda da akademik ve uygulama yönü ile pazarlamanın ve perakendeciliğin gelişimine yön vermeye devam edecektir.

  • Açıklama
    • Pazarlamanın, bilim olarak gelişiminin çok uzun yılları kapsamadığı akademide, pazarlamanın ve perakendeciliğin tarihsel sistematiğinin ortaya koyulması bilimsel çalışmalar için önemli bir gereklilik haline gelmektedir. Bilim felsefesi açısından değerlendirildiğinde ekonominin bir alt dalı olan pazarlama, zaman içinde bir bilim dalı haline gelmekte ve alt çalışma alanlarına ayrılmaktadır. Pazarlamanın alt çalışma dallarından biri olan ve dağıtım kanalının son tüketiciye ulaştığı noktada yer alan perakendecilik, günümüzde oldukça kritik bir rol üstlenmektedir.
      Dünya’da ve ülkemizde pazarlama tarihi alanında sistematik sınıflandırmaya yönelik çalışmalar olmakla birlikte perakendecilik tarihine yönelik çalışmaların daha kısıtlı olduğu görülmektedir. Perakendecilik tarihi çalışmaları, Dünya’da 1980’li yıllarda başlasa da Türkiye’de konu ile ilgili spesifik bir çalışma yok denecek kadar azdır. Bu kitap, Pazarlama Okulları sınıflaması kapsamında, Türkiye’de ve Dünya’da perakendecilik tarihini akademik ve uygulama yönü ile ele alarak açıklamaya ve tanımlamaya çalışmaktadır.
      Perakendecilik tarihi, önümüzdeki yıllarda da akademik ve uygulama yönü ile pazarlamanın ve perakendeciliğin gelişimine yön vermeye devam edecektir.

      Stok Kodu
      :
      9786052184554
      Boyut
      :
      13x19
      Sayfa Sayısı
      :
      118
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      153,00   
      153,00   
      2
      76,50   
      153,00   
      3
      51,00   
      153,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      153,00   
      153,00   
      2
      76,50   
      153,00   
      3
      51,00   
      153,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      153,00   
      153,00   
      2
      76,50   
      153,00   
      3
      51,00   
      153,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      153,00   
      153,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat