Pazarlamanın Dijital Hâlleri
Pek çok alan gibi pazarlama alanı da her geçen gün dijital bir hâle dönüşüyor. Yaratıcılığın sınır tanımadığı ortamlar sunan dijital dünyada ise alan uygulayıcıları ve markalar, tüketicilere ulaşma ve onları ikna etme noktasında sürekli olarak yeni teknikler geliştiriyorlar. Öyle ki pazarlama dünyası neredeyse her yeni güne yeni bir pazarlama akımı ile uyanır bir hâle geldi. Bu durum bir yandan alanın zenginleşmesini sağlarken diğer yandan ise büyük bir anlam karmaşası oluşturuyor. Pazarlamanın Dijital Hâlleri ise işte bu anlam karmaşasını giderme amacıyla oluşturulmuş bir eserdir.
Editörlüğünü Özen Okat ve Mehmet Tokatlı’nın yaptığı kitapta; Türkiye’nin farklı üniversitelerinden 14 yazar, 14 farklı dijital pazarlama akımını okuyucuyla buluşturuyor. İçerisinde yapay zekâ pazarlamasından nöropazarlamaya, transmedya pazarlamasından sanal ve arttırılmış gerçeklik pazarlamasına kadar dijital dünyanın sunduğu birçok pazarlama akımına ait detaylı bilgilere yer veriliyor. Ayrıca her bölümde söz konusu pazarlama akımına ait Türkiye’den ve dünyadan başarılı uygulama örnekleri yazarlarca derinlemesine irdeleniyor.
Pazarlamanın Dijital Hâlleri, pazarlama alanına ilgi duyanların, bu alanda çalışan ve çalışma arzusunda olan öğrenci ve akademisyenlerin temel başvuru kaynağı olarak yararlanabilecekleri teorik ve pratik bilgiler içeren bir çalışma olma özelliğini taşıyor.
- Açıklama
Pek çok alan gibi pazarlama alanı da her geçen gün dijital bir hâle dönüşüyor. Yaratıcılığın sınır tanımadığı ortamlar sunan dijital dünyada ise alan uygulayıcıları ve markalar, tüketicilere ulaşma ve onları ikna etme noktasında sürekli olarak yeni teknikler geliştiriyorlar. Öyle ki pazarlama dünyası neredeyse her yeni güne yeni bir pazarlama akımı ile uyanır bir hâle geldi. Bu durum bir yandan alanın zenginleşmesini sağlarken diğer yandan ise büyük bir anlam karmaşası oluşturuyor. Pazarlamanın Dijital Hâlleri ise işte bu anlam karmaşasını giderme amacıyla oluşturulmuş bir eserdir.
Editörlüğünü Özen Okat ve Mehmet Tokatlı’nın yaptığı kitapta; Türkiye’nin farklı üniversitelerinden 14 yazar, 14 farklı dijital pazarlama akımını okuyucuyla buluşturuyor. İçerisinde yapay zekâ pazarlamasından nöropazarlamaya, transmedya pazarlamasından sanal ve arttırılmış gerçeklik pazarlamasına kadar dijital dünyanın sunduğu birçok pazarlama akımına ait detaylı bilgilere yer veriliyor. Ayrıca her bölümde söz konusu pazarlama akımına ait Türkiye’den ve dünyadan başarılı uygulama örnekleri yazarlarca derinlemesine irdeleniyor.
Pazarlamanın Dijital Hâlleri, pazarlama alanına ilgi duyanların, bu alanda çalışan ve çalışma arzusunda olan öğrenci ve akademisyenlerin temel başvuru kaynağı olarak yararlanabilecekleri teorik ve pratik bilgiler içeren bir çalışma olma özelliğini taşıyor.Stok Kodu:9786254334788Boyut:16x24Sayfa Sayısı:460Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2022 Eylül
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim272,00272,002136,00272,00390,67272,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim272,00272,002136,00272,00390,67272,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim272,00272,002136,00272,00390,67272,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim272,00272,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.