Pazarlamada Vampir EtkisiPotansiyel Pazarlama Vampirleri ve Vampir Savar Stratejiler
Kitap, reklamlarda kullanılan beşeri ve beşeri olmayan ilgi çekici unsurların dikkatleri kendi üzerlerinde toplayıp adeta bir "vampir” gibi markanın kanını emerek reklamı başarısızlığa uğratabilme durumu, daha çarpıcı ve kestirme ifadeyle "vampir etkisi” kavramı üzerinde oluşturulmuştur. Bu doğrultuda reklamları ve dolayısıyla markaları başarısızlığa uğratabilecek söz konusu unsurlar, "potansiyel pazarlama vampirleri” adı altında okuyucuya sunulmuştur. "Vampir Savar Stratejiler” adı altında ise potansiyel pazarlama vampirlerinin hangi stratejilerle marka için "vampire dönüşmek”ten kurtulabilecekleri açıklanmaya çalışılmıştır. "Bilimsel bir kitap sıkıcı olmak zorunda değildir” düşüncesinden hareketle oluşturulan bu kitap ile yerli literatüre "vampir etkisi” kavramını kazandırmak ve söz konusu kavramın kullanım alanını genişletmek amaçlanmıştır. Kitap, marka iletişimine ilgi duyan ve alanıyla ilgili yeni kavramlar öğrenmekten hoşlanan akademisyenlerin, reklamcıların ve araştırmacıların okuyabileceği türden bilimsel ve eğlenceli bir kitaptır.
- Açıklama
Kitap, reklamlarda kullanılan beşeri ve beşeri olmayan ilgi çekici unsurların dikkatleri kendi üzerlerinde toplayıp adeta bir "vampir” gibi markanın kanını emerek reklamı başarısızlığa uğratabilme durumu, daha çarpıcı ve kestirme ifadeyle "vampir etkisi” kavramı üzerinde oluşturulmuştur. Bu doğrultuda reklamları ve dolayısıyla markaları başarısızlığa uğratabilecek söz konusu unsurlar, "potansiyel pazarlama vampirleri” adı altında okuyucuya sunulmuştur. "Vampir Savar Stratejiler” adı altında ise potansiyel pazarlama vampirlerinin hangi stratejilerle marka için "vampire dönüşmek”ten kurtulabilecekleri açıklanmaya çalışılmıştır. "Bilimsel bir kitap sıkıcı olmak zorunda değildir” düşüncesinden hareketle oluşturulan bu kitap ile yerli literatüre "vampir etkisi” kavramını kazandırmak ve söz konusu kavramın kullanım alanını genişletmek amaçlanmıştır. Kitap, marka iletişimine ilgi duyan ve alanıyla ilgili yeni kavramlar öğrenmekten hoşlanan akademisyenlerin, reklamcıların ve araştırmacıların okuyabileceği türden bilimsel ve eğlenceli bir kitaptır.
Stok Kodu:9786257588942Boyut:16x24Sayfa Sayısı:263Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2021 TemmuzKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim93,5093,50246,7593,50331,1793,50Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim93,5093,50246,7593,50331,1793,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim93,5093,50246,7593,50331,1793,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim93,5093,502--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.