Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%25
Pazarlama Teorileri 2 Mehmet İ. Yağcı

Pazarlama Teorileri 2

Liste Fiyatı : 294,00TL
İndirimli Fiyat : 220,50TL
Kazancınız : 73,50TL
Taksitli fiyat : 3 x 73,50TL
Havale/EFT ile : 216,09TL
%25
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786052314470
98123
Pazarlama Teorileri 2
Pazarlama Teorileri 2
220.50

Farklı üniversitelerden genç ve nitelikli meslektaşlarımın katkıda bulunduğu bu kitap, Pazarlama Teorileri adlı eserin devamı niteliğindedir. İlk kitaptaki konuların dışında kalan ve yeni gelişen alanlardaki çalışmalardan, deneyimlerden yararlanarak günceli yakalamak amacına fazlasıyla ulaşılmıştır.

“Uygulama ile kuram ayrılmazdır” anlayışının hak ettiği konuma yerleştiği günümüzde “teori olmadan yenilikçilik ve yaratıcılık olamaz” ilkesiyle hareket etme pazarlamadaki temel başarının da nedenlerindendir. Ancak, aşırı derecede öne çıkartılacak kavramların, teorilerin yaşanmış deneyimin yerini alarak toplumsal bir faydaya dönüşmemesi tehlikesi de vardır şüphesiz. İlk robotu yapan El Cezeri’nin (Cizreli İsmail), sibernetik biliminin kurucusu olarak 800 yıl önce söylediği “Hayata geçirilmemiş her bilgi, doğru ile yanlış arasında bir yerdedir” sözü belki de ifade etmek istediğimizi içermektedir.

Bu anlayışla ele alındığından emin olduğum bu eser, pazarlama eğitim-öğretiminde olduğu kadar uygulamacılara da ilham vererek yardımcı olabilecek düzeydedir.

Başta yazarlar ve editörler olmak üzere emeği geçen herkesi candan kutlarım ülkemize böyle bir eser kazandırdıkları için.

Prof. Dr. Yavuz Odabaşı

  • Açıklama
    • Farklı üniversitelerden genç ve nitelikli meslektaşlarımın katkıda bulunduğu bu kitap, Pazarlama Teorileri adlı eserin devamı niteliğindedir. İlk kitaptaki konuların dışında kalan ve yeni gelişen alanlardaki çalışmalardan, deneyimlerden yararlanarak günceli yakalamak amacına fazlasıyla ulaşılmıştır.

      “Uygulama ile kuram ayrılmazdır” anlayışının hak ettiği konuma yerleştiği günümüzde “teori olmadan yenilikçilik ve yaratıcılık olamaz” ilkesiyle hareket etme pazarlamadaki temel başarının da nedenlerindendir. Ancak, aşırı derecede öne çıkartılacak kavramların, teorilerin yaşanmış deneyimin yerini alarak toplumsal bir faydaya dönüşmemesi tehlikesi de vardır şüphesiz. İlk robotu yapan El Cezeri’nin (Cizreli İsmail), sibernetik biliminin kurucusu olarak 800 yıl önce söylediği “Hayata geçirilmemiş her bilgi, doğru ile yanlış arasında bir yerdedir” sözü belki de ifade etmek istediğimizi içermektedir.

      Bu anlayışla ele alındığından emin olduğum bu eser, pazarlama eğitim-öğretiminde olduğu kadar uygulamacılara da ilham vererek yardımcı olabilecek düzeydedir.

      Başta yazarlar ve editörler olmak üzere emeği geçen herkesi candan kutlarım ülkemize böyle bir eser kazandırdıkları için.

      Prof. Dr. Yavuz Odabaşı

      Stok Kodu
      :
      9786052314470
      Boyut
      :
      15.00x22.00cm
      Sayfa Sayısı
      :
      554
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Basım Tarihi
      :
      2021
      Kapak Türü
      :
      Karton
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      220,50   
      220,50   
      2
      110,25   
      220,50   
      3
      73,50   
      220,50   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      220,50   
      220,50   
      2
      110,25   
      220,50   
      3
      73,50   
      220,50   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      220,50   
      220,50   
      2
      110,25   
      220,50   
      3
      73,50   
      220,50   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      220,50   
      220,50   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat