Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%25
Pazarlama Teorileri Mehmet İ. Yağcı

Pazarlama Teorileri

Liste Fiyatı : 294,00TL
İndirimli Fiyat : 220,50TL
Kazancınız : 73,50TL
Taksitli fiyat : 3 x 73,50TL
Havale/EFT ile : 216,09TL
%25
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786054584536
110651
Pazarlama Teorileri
Pazarlama Teorileri
220.50

PAZARLAMA BİLİM MİDİR?
Bir çırpıda yanıtlanması güç olan bu sorunun yanıtı, pazarlama kavramının tarihsel gelişiminde yatıyor. Bir meta olarak ürünün ve seri üretimin ortaya çıkışı, pazarlama nosyonunun önünü açtı ve pazarlama, 20. yüzyılın başından bu yana gerek kendi geliştirdiği gerekse de diğer disiplinlerden ödünç aldığı teorilerle şekillendi. Bugün gelinen noktada ise akademik çevrelerde pazarlamanın “pazarın davranışlarını inceleyen bir bilim” olduğu yönünde genel bir uzlaşı var.
Pazarlamanın bir bilim olarak görevini yerine getirirken faydalandığı kuramları ilk kez bu kadar kapsamlı bir çerçevede bir araya getiren Pazarlama Teorileri vazgeçilmez bir referans kitap olmaya aday.
“Bu eser, pazarlama dünyasında kullanılan 24 kuramı incelemekte ve değerli akademisyen yazarlar aracılığıyla çok yararlı ve güncel bilgiler sunmaktadır. Dilerim, her bir kuramı farklı akademisyenin yazdığı konular, ülkemizde bu kuramları, kavramları bilmek isteyenlere ilham kaynağı olur ve onların çalışmalarına, uygulamalarına yardımcı olur.”
Prof. Dr. Yavuz Odabaşı

  • Açıklama
    • PAZARLAMA BİLİM MİDİR?
      Bir çırpıda yanıtlanması güç olan bu sorunun yanıtı, pazarlama kavramının tarihsel gelişiminde yatıyor. Bir meta olarak ürünün ve seri üretimin ortaya çıkışı, pazarlama nosyonunun önünü açtı ve pazarlama, 20. yüzyılın başından bu yana gerek kendi geliştirdiği gerekse de diğer disiplinlerden ödünç aldığı teorilerle şekillendi. Bugün gelinen noktada ise akademik çevrelerde pazarlamanın “pazarın davranışlarını inceleyen bir bilim” olduğu yönünde genel bir uzlaşı var.
      Pazarlamanın bir bilim olarak görevini yerine getirirken faydalandığı kuramları ilk kez bu kadar kapsamlı bir çerçevede bir araya getiren Pazarlama Teorileri vazgeçilmez bir referans kitap olmaya aday.
      “Bu eser, pazarlama dünyasında kullanılan 24 kuramı incelemekte ve değerli akademisyen yazarlar aracılığıyla çok yararlı ve güncel bilgiler sunmaktadır. Dilerim, her bir kuramı farklı akademisyenin yazdığı konular, ülkemizde bu kuramları, kavramları bilmek isteyenlere ilham kaynağı olur ve onların çalışmalarına, uygulamalarına yardımcı olur.”
      Prof. Dr. Yavuz Odabaşı

      Stok Kodu
      :
      9786054584536
      Boyut
      :
      14,5 x 21,5 cm
      Sayfa Sayısı
      :
      528
      Basım Tarihi
      :
      2021
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      220,50   
      220,50   
      2
      110,25   
      220,50   
      3
      73,50   
      220,50   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      220,50   
      220,50   
      2
      110,25   
      220,50   
      3
      73,50   
      220,50   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      220,50   
      220,50   
      2
      110,25   
      220,50   
      3
      73,50   
      220,50   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      220,50   
      220,50   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat