Ulusal ve Uluslararası Şirketlerden Örneklerle UygulamalıPazarlama StratejileriKavramlar – Örnekler – Uygulama
19 yıl boyunca geleneksel ve dijital pazarlama alanında yönetici olarak çalıştığı gerek ulusal gerekse uluslararası birçok firmanın pazarlama, dijital pazarlama ve remarketing (yeniden pazarlama) kampanyalarını başarı ile yönetmiş olan yazar; bu çalışmalar esnasında edindiği bilgi ve tecrübeleri, konu üzerine aldığı eğitimleri ve verdiği eğitimler esnasında edindiği deneyimleri bu kitaba aktarmıştır.
Planlamadan hedef kitle segmentasyonuna, ürün portföy yönetiminden şirket analizine kadar bir işletmenin alması gereken tüm stratejik kararlara öncülük eden analiz ve metodolojiler ele alınmaktadır. BCG, McKinsey gibi global danışmanlık kurumları ve uluslararası şirketlerin ortaya koyduğu en temel pazarlama stratejileri kavramsal çerçevede anlatılmakta; ulusal ve uluslararası birçok markanın bu stratejileri nasıl uyguladığına dair birçok örnekle içerik zenginleştirilmekte ve kolay anlaşılır hale getirilmektedir.
Kitabın, benzer kitaplardan ayrılan en önemli özelliği ürün pazarlamasını bizzat yapan bir üst düzey yönetici tarafından hazırlanmasıdır. Bu nedenle piyasaya giriş yapmak isteyen "girişimcilere" olduğu kadar, bu konuda ders alan öğrencilere ve eğitim veren akademisyenlere de hitap etmektedir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Temel Dinamikleri Öğrenme: Pazarlama Stratejilerine Genel Bakış
.
Planlamaya Hazırlık: Stratejik Pazarlama Planlaması Süreci
.
Yöntem Seçimi: Strateji Geliştirme Analiz Ve Metodları
.
Pazarı Anlama: Pazar Durumu Analiz Ve Yöntemleri
.
Ürün Belirleme: Portföy Geliştirme Stratejileri
.
Doğru Hedef Kitle Seçimi: Stp Stratejisi
.
Rakiplerden Sıyrılma: Rekabet Stratejileri
.
Pazarda Uzun Soluklu Olma: Ürün Yaşam Eğrisi Temelinde Pazarlama Stratejileri
- Açıklama
19 yıl boyunca geleneksel ve dijital pazarlama alanında yönetici olarak çalıştığı gerek ulusal gerekse uluslararası birçok firmanın pazarlama, dijital pazarlama ve remarketing (yeniden pazarlama) kampanyalarını başarı ile yönetmiş olan yazar; bu çalışmalar esnasında edindiği bilgi ve tecrübeleri, konu üzerine aldığı eğitimleri ve verdiği eğitimler esnasında edindiği deneyimleri bu kitaba aktarmıştır.
Planlamadan hedef kitle segmentasyonuna, ürün portföy yönetiminden şirket analizine kadar bir işletmenin alması gereken tüm stratejik kararlara öncülük eden analiz ve metodolojiler ele alınmaktadır. BCG, McKinsey gibi global danışmanlık kurumları ve uluslararası şirketlerin ortaya koyduğu en temel pazarlama stratejileri kavramsal çerçevede anlatılmakta; ulusal ve uluslararası birçok markanın bu stratejileri nasıl uyguladığına dair birçok örnekle içerik zenginleştirilmekte ve kolay anlaşılır hale getirilmektedir.
Kitabın, benzer kitaplardan ayrılan en önemli özelliği ürün pazarlamasını bizzat yapan bir üst düzey yönetici tarafından hazırlanmasıdır. Bu nedenle piyasaya giriş yapmak isteyen "girişimcilere" olduğu kadar, bu konuda ders alan öğrencilere ve eğitim veren akademisyenlere de hitap etmektedir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Temel Dinamikleri Öğrenme: Pazarlama Stratejilerine Genel Bakış
.
Planlamaya Hazırlık: Stratejik Pazarlama Planlaması Süreci
.
Yöntem Seçimi: Strateji Geliştirme Analiz Ve Metodları
.
Pazarı Anlama: Pazar Durumu Analiz Ve Yöntemleri
.
Ürün Belirleme: Portföy Geliştirme Stratejileri
.
Doğru Hedef Kitle Seçimi: Stp Stratejisi
.
Rakiplerden Sıyrılma: Rekabet Stratejileri
.
Pazarda Uzun Soluklu Olma: Ürün Yaşam Eğrisi Temelinde Pazarlama StratejileriStok Kodu:9789750282195Boyut:13x20Sayfa Sayısı:352Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2023 Ocak
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim297,00297,002148,50297,00399,00297,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim297,00297,002148,50297,00399,00297,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim297,00297,002148,50297,00399,00297,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim297,00297,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.