Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
Pazarlama İlkeleri Yakup Durmaz

Pazarlama İlkeleriKavram – Teori – Uygulama

Liste Fiyatı : 345,00TL
İndirimli Fiyat : 310,50TL
Kazancınız : 34,50TL
Taksitli fiyat : 3 x 103,50TL
Havale/EFT ile : 304,29TL
%10
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9789750263866
69919
Pazarlama İlkeleri
Pazarlama İlkeleri Kavram – Teori – Uygulama
310.50

Her biri konusunda uzman akademisyen ve profesyoneller tarafından hazırlanan kitap, tüm üniversitelerde okutulmakta olan "Pazarlama İlkeleri" dersine uygun olarak hazırlanmış, aynı zamanda, konuya ilişkin bilimsel çalışmalara ışık tutabilecek güncel verileri içermektedir.

Kitap, üniversitelerin bir dönem 15 haftalık müfredatı dikkate alınarak, her haftaya bir konu işlenebilecek şekilde hazırlanmıştır.

Kitabın amacı, öğrencileri veya okuyucuların temel pazarlama bilgileri edinebilmeleri yanında, pazarlamanın ilk çağlardan günümüze kadar olan tarihi seyri, ürün, marka, Pazar yapıları, bölümleme, pazarlama bilgi sistemleri, tutundurma, fiyatlandırma ve dağıtım gibi bir çok alanda bilgi sahibi olmalarını sağlamaktır.

Konu Başlıkları
Pazarlamanın Anlayışındaki Gelişmeler ve Yeni Trendler, Dr. Alparslan KAPLAN
Pazarlamayı Etkileyen Çevre Faktörleri, Öğr. Gör. Dr. Sinan ÇAVUŞOĞLU
Pazarlama Bilgi Sistemleri, Dr. Öğr. Üyesi Sema MERCANOĞLU ERİN
Pazarlama Planlaması, Dr. Öğr. Üyesi Ali KARAMAN
Tüketici Pazarları, Endüstriyel Pazarlar ve Uluslararası Pazarlar, Dr. Öğr. Üyesi Serkan GÜN
Pazar Bölümlendirme, Pazar Hedefleme ve Pazar Konumlandırma, Dr. Kazım DAĞ
Ürün Kararları, İsmail GÜN
Fiyat Kararları, Öğr. Gör. Burhan KILIÇ
Tutundurma, Nurcan GEZİCİ
Dağıtım ve Dağıtım Kanalları, Dr. Öğr. Üyesi Filiz ÇAYIRAĞASI
Dijital Pazarlama, Öğr. Gör. Dr. İbrahim Halil EFENDİOĞLU
İlişkisel Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi, Dr. Öğr. Üyesi Hande AYHAN GÖKCEK
Yeşil Pazarlama, Öğr. Gör. Serhat FIRAT
Siyasal (Politik) Pazarlama, Dr. Öğr. Üyesi Bülent DEMİRAĞ
Uluslararası Pazarlama, Dr. Cafer Şafak EYEL

  • Açıklama
    • Her biri konusunda uzman akademisyen ve profesyoneller tarafından hazırlanan kitap, tüm üniversitelerde okutulmakta olan "Pazarlama İlkeleri" dersine uygun olarak hazırlanmış, aynı zamanda, konuya ilişkin bilimsel çalışmalara ışık tutabilecek güncel verileri içermektedir.

      Kitap, üniversitelerin bir dönem 15 haftalık müfredatı dikkate alınarak, her haftaya bir konu işlenebilecek şekilde hazırlanmıştır.

      Kitabın amacı, öğrencileri veya okuyucuların temel pazarlama bilgileri edinebilmeleri yanında, pazarlamanın ilk çağlardan günümüze kadar olan tarihi seyri, ürün, marka, Pazar yapıları, bölümleme, pazarlama bilgi sistemleri, tutundurma, fiyatlandırma ve dağıtım gibi bir çok alanda bilgi sahibi olmalarını sağlamaktır.

      Konu Başlıkları
      Pazarlamanın Anlayışındaki Gelişmeler ve Yeni Trendler, Dr. Alparslan KAPLAN
      Pazarlamayı Etkileyen Çevre Faktörleri, Öğr. Gör. Dr. Sinan ÇAVUŞOĞLU
      Pazarlama Bilgi Sistemleri, Dr. Öğr. Üyesi Sema MERCANOĞLU ERİN
      Pazarlama Planlaması, Dr. Öğr. Üyesi Ali KARAMAN
      Tüketici Pazarları, Endüstriyel Pazarlar ve Uluslararası Pazarlar, Dr. Öğr. Üyesi Serkan GÜN
      Pazar Bölümlendirme, Pazar Hedefleme ve Pazar Konumlandırma, Dr. Kazım DAĞ
      Ürün Kararları, İsmail GÜN
      Fiyat Kararları, Öğr. Gör. Burhan KILIÇ
      Tutundurma, Nurcan GEZİCİ
      Dağıtım ve Dağıtım Kanalları, Dr. Öğr. Üyesi Filiz ÇAYIRAĞASI
      Dijital Pazarlama, Öğr. Gör. Dr. İbrahim Halil EFENDİOĞLU
      İlişkisel Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi, Dr. Öğr. Üyesi Hande AYHAN GÖKCEK
      Yeşil Pazarlama, Öğr. Gör. Serhat FIRAT
      Siyasal (Politik) Pazarlama, Dr. Öğr. Üyesi Bülent DEMİRAĞ
      Uluslararası Pazarlama, Dr. Cafer Şafak EYEL

      Stok Kodu
      :
      9789750263866
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      392
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2020 Ekim
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      310,50   
      310,50   
      2
      155,25   
      310,50   
      3
      103,50   
      310,50   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      310,50   
      310,50   
      2
      155,25   
      310,50   
      3
      103,50   
      310,50   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      310,50   
      310,50   
      2
      155,25   
      310,50   
      3
      103,50   
      310,50   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      310,50   
      310,50   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat