Pazarlama Araştırması ve Analitiği
Yılların birikimi ile dünyaya gelen ve kendisine “bu kitap” diye hitap edemediğim bu eserin bir adı var: Yakutiye...
Lisans ve lisansüstü düzeyde bilgiler içeren Yakutiye'nin ilk bölümlerinde, pazarlama araştırmasının temellerine ait kazanımlar elde edeceksiniz. Ortalarına geldiğinizde pazarlama araştırmaları konuları ile ilgili veri analitiği uygulamaları adım adım karşınıza gelecek. Anketin ürkütücü yanlarını ve hatayı önlemeyi yine benzer uygulamalar üzerinden kavrayacaksınız. Cevaplama tarzı hesaplamaları, örneklem büyüklüğü kararı, normal dağılım ve temel istatistik analizleri gibi pazarlama araştırmasında son derece önemli olan birçok değerlendirmeyi veri analitiği yaklaşımlarıyla öğrenecek ve pekiştireceksiniz.
Yakutiye'nin son dört bölümü, pazarlama analitiğini özümsemenize aracılık edecek. İlk olarak fiyatlama analitiği, ardından da talep projeksiyonu analitiğine ve pazar bölümlendirme analizlerine ait kazanımlar elde edeceksiniz. Sonrasında algı haritası ve market sepet analizi ile ilgili veri analitiği uygulamalarını yürüteceksiniz. Tüm bunlarla birlikte uzaklık ölçümleri, normalizasyon, kümeleme ve sınıflandırma algoritmaları, çok boyutlu ölçekleme ve karar analizi gibi birçok tekniği kullanmayı öğreneceksiniz.
Yakutiye'deki veri analitiği uygulamalarını gerçekleştirmek için hazır Excel dosyalarını kullanmanız gerekecek. Bu dosyalara,
http://yakutiye.hasiloglu.com
adresinden erişebilirsiniz.
Dilerim ki “Pazarlama Araştırması ve Analitiği”ni anlatan Yakutiye de Hoca Yakut'un koordinasyonunda inşa edilen Yakutiye gibi insanlığa uzun yıllar hizmet eder.
- Açıklama
Yılların birikimi ile dünyaya gelen ve kendisine “bu kitap” diye hitap edemediğim bu eserin bir adı var: Yakutiye...
Lisans ve lisansüstü düzeyde bilgiler içeren Yakutiye'nin ilk bölümlerinde, pazarlama araştırmasının temellerine ait kazanımlar elde edeceksiniz. Ortalarına geldiğinizde pazarlama araştırmaları konuları ile ilgili veri analitiği uygulamaları adım adım karşınıza gelecek. Anketin ürkütücü yanlarını ve hatayı önlemeyi yine benzer uygulamalar üzerinden kavrayacaksınız. Cevaplama tarzı hesaplamaları, örneklem büyüklüğü kararı, normal dağılım ve temel istatistik analizleri gibi pazarlama araştırmasında son derece önemli olan birçok değerlendirmeyi veri analitiği yaklaşımlarıyla öğrenecek ve pekiştireceksiniz.
Yakutiye'nin son dört bölümü, pazarlama analitiğini özümsemenize aracılık edecek. İlk olarak fiyatlama analitiği, ardından da talep projeksiyonu analitiğine ve pazar bölümlendirme analizlerine ait kazanımlar elde edeceksiniz. Sonrasında algı haritası ve market sepet analizi ile ilgili veri analitiği uygulamalarını yürüteceksiniz. Tüm bunlarla birlikte uzaklık ölçümleri, normalizasyon, kümeleme ve sınıflandırma algoritmaları, çok boyutlu ölçekleme ve karar analizi gibi birçok tekniği kullanmayı öğreneceksiniz.
Yakutiye'deki veri analitiği uygulamalarını gerçekleştirmek için hazır Excel dosyalarını kullanmanız gerekecek. Bu dosyalara,
http://yakutiye.hasiloglu.com
adresinden erişebilirsiniz.
Dilerim ki “Pazarlama Araştırması ve Analitiği”ni anlatan Yakutiye de Hoca Yakut'un koordinasyonunda inşa edilen Yakutiye gibi insanlığa uzun yıllar hizmet eder.Stok Kodu:9786254334900Boyut:19x27Sayfa Sayısı:448Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2022 Haziran
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim400,00400,002200,00400,003133,33400,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim400,00400,002200,00400,003133,33400,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim400,00400,002200,00400,003133,33400,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim400,00400,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.