Pazarlama Araştırmalarının Stratejik Seçenek Belirlemedeki Rolü ve Bu Süreçte Etkili Olan Faktörler
BİRİNCİ BÖLÜM
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDAN YARARLANMADA ETKİLİ OLAN FAKTÖRLER
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI VE PAZARLAMA
ARAŞTIRMALARINDAN YARARLANMA YAKLAŞIMLARI
1.1. Pazar Bilgisi
1.2. Pazar Bilgisinin Önemi
1.3. Pazarlama Bilgisi Bileşenlerinden Pazarlama Araştırmaları
1.4. Pazarlama Araştırmalarının Kapsamı ve Önemi
1.5. Pazarlama Araştırmalarından Yararlanma
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDAN YARARLANMADA ETKİLİ
OLAN FAKTÖRLER
2.1. Pazar Odaklılık
2.2. İşletme Çevresinde Yaşanan Çalkantılar
2.3. Teknoloji Çevresinde Yaşanan Çalkantılar
2.4. İşletme ve Teknoloji Çevresinde Yaşanan Çalkantılar ve
Pazarlama Yönetimi
2.5. İşletme ve Teknoloji Çevresinde Yaşanan Çalkantıların
Pazarlama Araştırmasına Etkisi
İKİNCİ BÖLÜM
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDAN YARARLANMANIN STRATEJİK SEÇENEK BELİRLEMEDEKİ ROLÜ
STRATEJİK ESNEKLİK
1.1. Stratejik Esneklik Kavramıyla İlgili Yaklaşımlar
1.2. Stratejik Esnekliğin Tanımı
1.3. Stratejik Esnekliğin Önemi
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI VE STRATEJİK SEÇENEK
BELİRLEME
- Açıklama
BİRİNCİ BÖLÜM
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDAN YARARLANMADA ETKİLİ OLAN FAKTÖRLER
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI VE PAZARLAMA
ARAŞTIRMALARINDAN YARARLANMA YAKLAŞIMLARI
1.1. Pazar Bilgisi1.2. Pazar Bilgisinin Önemi
1.3. Pazarlama Bilgisi Bileşenlerinden Pazarlama Araştırmaları
1.4. Pazarlama Araştırmalarının Kapsamı ve Önemi
1.5. Pazarlama Araştırmalarından Yararlanma
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDAN YARARLANMADA ETKİLİ
OLAN FAKTÖRLER
2.1. Pazar Odaklılık2.2. İşletme Çevresinde Yaşanan Çalkantılar
2.3. Teknoloji Çevresinde Yaşanan Çalkantılar
2.4. İşletme ve Teknoloji Çevresinde Yaşanan Çalkantılar ve
Pazarlama Yönetimi2.5. İşletme ve Teknoloji Çevresinde Yaşanan Çalkantıların
Pazarlama Araştırmasına EtkisiİKİNCİ BÖLÜM
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDAN YARARLANMANIN STRATEJİK SEÇENEK BELİRLEMEDEKİ ROLÜ
STRATEJİK ESNEKLİK
1.1. Stratejik Esneklik Kavramıyla İlgili Yaklaşımlar1.2. Stratejik Esnekliğin Tanımı
1.3. Stratejik Esnekliğin Önemi
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI VE STRATEJİK SEÇENEK
BELİRLEMEStok Kodu:9786256952966Boyut:14x20Sayfa Sayısı:120Basım Yeri:BursaBasım Tarihi:2023 Mart
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim99,0099,00249,5099,00333,0099,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim99,0099,00249,5099,00333,0099,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim99,0099,00249,5099,00333,0099,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim99,0099,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.