Pazarlama Araştırmaları Metodolojik Yaklaşım
Pazarlama Araştırmalarına Giriş * Pazarlama Bilgi Sistemi ve İkincil Veri Toplama * Araştırma Problemi ve Araştırma Amaçları * Araştırma Modeli ve Araştırma Tasarımı * Kalitatif Araştırma Yöntemleri * Anketle Veri Toplama * Potansiyel Hata Kaynakları * Gözlem ve Nöropazarlama * Deney * Ölçme ve Ölçekleme * Anket Tasarımı * Örnekleme Süreci * Veri Analizine Giriş * Veri Analizi
- Açıklama
Pazarlama Araştırmalarına Giriş * Pazarlama Bilgi Sistemi ve İkincil Veri Toplama * Araştırma Problemi ve Araştırma Amaçları * Araştırma Modeli ve Araştırma Tasarımı * Kalitatif Araştırma Yöntemleri * Anketle Veri Toplama * Potansiyel Hata Kaynakları * Gözlem ve Nöropazarlama * Deney * Ölçme ve Ölçekleme * Anket Tasarımı * Örnekleme Süreci * Veri Analizine Giriş * Veri Analizi
Stok Kodu:9786254235894Boyut:22x27Sayfa Sayısı:668Basım Yeri:İstanbulBasım Tarihi:2023 Ekim
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim539,55539,552269,78539,553179,85539,55Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim539,55539,552269,78539,553179,85539,55Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim539,55539,552269,78539,553179,85539,55Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim539,55539,552--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.