ÖzdüzenlemeÖğrenmeden Öğretime Özdüzenleme Davranışlarının Gelişimi, Stratejiler ve Öneriler
Kitap Tanıtımı
Özdüzenleme; genel itibariyle, bireyler tarafından hedef odaklı olarak sergilenen, planlı ve sistematik duygu, düşünce ve davranışlar olarak tanımlanır. Yakın zamana kadar, öğrenme ortamlarında özdüzenleme davranışlarının sadece erken ergenlik ve sonrası dönemlerde sergilenebileceği düşünülürken; gelişen kuram ve araştırmalar yoluyla bugün sahip olduğumuz bilgi, özdüzenleme davranışlarının okul öncesi dönemlerde dahi farklı düzey ve niteliklerde var olabileceğini göstermektedir. Özdüzenleme literatürünün, uluslararası ve ulusal düzeyde pek çok farklı alanı kapsayacak şekilde hızla gelişmekte olması, yakın gelecekte bu kavramın Milli Eğitim kaynaklarında da oldukça sık anılacağının bir işareti olarak görülmektedir. Bu kitapta, öğrenme ortamlarında özdüzenleme davranışlarının gelişimine, işleyişine dair araştırmaların yanında, bu tür davranışların desteklenmesine ve sistematikleşmesine yönelik öğretmenler ve öğrenciler için öneriler yer almaktadır. Farklı üniversitelerden, zengin araştırmacı yazar kadrosuna sahip olan bu kitabın; araştırmacılara, öğretmenlere, öğretmen adaylarına ve öğrencilere olduğu kadar; ailelere, eğitim yöneticilerine ve üst düzey öğrenme ile ilgilenen herkese faydalı olması beklenmektedir.
- Açıklama
Kitap Tanıtımı
Özdüzenleme; genel itibariyle, bireyler tarafından hedef odaklı olarak sergilenen, planlı ve sistematik duygu, düşünce ve davranışlar olarak tanımlanır. Yakın zamana kadar, öğrenme ortamlarında özdüzenleme davranışlarının sadece erken ergenlik ve sonrası dönemlerde sergilenebileceği düşünülürken; gelişen kuram ve araştırmalar yoluyla bugün sahip olduğumuz bilgi, özdüzenleme davranışlarının okul öncesi dönemlerde dahi farklı düzey ve niteliklerde var olabileceğini göstermektedir. Özdüzenleme literatürünün, uluslararası ve ulusal düzeyde pek çok farklı alanı kapsayacak şekilde hızla gelişmekte olması, yakın gelecekte bu kavramın Milli Eğitim kaynaklarında da oldukça sık anılacağının bir işareti olarak görülmektedir. Bu kitapta, öğrenme ortamlarında özdüzenleme davranışlarının gelişimine, işleyişine dair araştırmaların yanında, bu tür davranışların desteklenmesine ve sistematikleşmesine yönelik öğretmenler ve öğrenciler için öneriler yer almaktadır. Farklı üniversitelerden, zengin araştırmacı yazar kadrosuna sahip olan bu kitabın; araştırmacılara, öğretmenlere, öğretmen adaylarına ve öğrencilere olduğu kadar; ailelere, eğitim yöneticilerine ve üst düzey öğrenme ile ilgilenen herkese faydalı olması beklenmektedir.Stok Kodu:9786051339177Boyut:16x24Sayfa Sayısı:274Basım Yeri:AnkaraBaskı:3Basım Tarihi:2022 EylülKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim188,00188,00294,00188,00362,67188,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim188,00188,00294,00188,00362,67188,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim188,00188,00294,00188,00362,67188,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim188,00188,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.