Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Oyun İçi Reklamcılık ve Marka Farkındalığı Engin Coşkun

Oyun İçi Reklamcılık ve Marka Farkındalığı

Liste Fiyatı : 135,00TL
İndirimli Fiyat : 108,00TL
Kazancınız : 27,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 36,00TL
Havale/EFT ile : 105,84TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786254333958
98505
Oyun İçi Reklamcılık ve Marka Farkındalığı
Oyun İçi Reklamcılık ve Marka Farkındalığı
108.00

Oyunlar hayatımızın her döneminde bizlerle birlikte olmakta, kültürün bir parçası hâlinde yer almaktadır. Hayatımızla böylesine iç içe geçmiş olan oyunlar, günümüzde teknolojinin vermiş olduğu imkânlar ile dijital ortamlara taşınarak ekranlar vasıtasıyla sosyal yaşantımıza konuk olmaktadır. Oyunların kültürel boyutu yanı sıra ekonomik boyutu da göz ardı edilemeyecek düzeydedir. Özellikle pandemi sürecindeki insan psikolojisi de düşünüldüğünde oyun sektörü, ekonomik büyüklük olarak birçok sektörü geride bırakır hâle gelmiştir. Dolayısıyla oyunlar ve oyunlar içerisinde yer alan reklamlar ile markalar değerlerine değer katmakta, değişen tüketici davranışlarını doğrudan gözlemleyebilme ve tüketici dinamizmine adapte olmaktadır. Bu kitapta; değişen tüketici ve reklam ilişkisi bağlamında dijital reklamcılık kavramı, dijital reklam türleri, oyun içi reklamcılık kavramı ve türleri detaylı bir biçimde incelenmiştir.

  • Açıklama
    • Oyunlar hayatımızın her döneminde bizlerle birlikte olmakta, kültürün bir parçası hâlinde yer almaktadır. Hayatımızla böylesine iç içe geçmiş olan oyunlar, günümüzde teknolojinin vermiş olduğu imkânlar ile dijital ortamlara taşınarak ekranlar vasıtasıyla sosyal yaşantımıza konuk olmaktadır. Oyunların kültürel boyutu yanı sıra ekonomik boyutu da göz ardı edilemeyecek düzeydedir. Özellikle pandemi sürecindeki insan psikolojisi de düşünüldüğünde oyun sektörü, ekonomik büyüklük olarak birçok sektörü geride bırakır hâle gelmiştir. Dolayısıyla oyunlar ve oyunlar içerisinde yer alan reklamlar ile markalar değerlerine değer katmakta, değişen tüketici davranışlarını doğrudan gözlemleyebilme ve tüketici dinamizmine adapte olmaktadır. Bu kitapta; değişen tüketici ve reklam ilişkisi bağlamında dijital reklamcılık kavramı, dijital reklam türleri, oyun içi reklamcılık kavramı ve türleri detaylı bir biçimde incelenmiştir.

      Stok Kodu
      :
      9786254333958
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      102
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2022 Mart
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      108,00   
      108,00   
      2
      54,00   
      108,00   
      3
      36,00   
      108,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      108,00   
      108,00   
      2
      54,00   
      108,00   
      3
      36,00   
      108,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      108,00   
      108,00   
      2
      54,00   
      108,00   
      3
      36,00   
      108,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      108,00   
      108,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat