Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar ve Eğitimleri
Nörolojik bir gelişimsel bozukluk olarak ele alınan otizm spektrum bozukluğunun görülme sıklığı her geçen gün artış göstermektedir. Bu artış karşısınıda ise öğretmenler, psikologlar ve ilgili diğer uzmanlar nitelikli hizmet sunma konusunda sorun yaşamaktadırlar. Dört ana bölümde tanıtılabilecek olan “Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar ve Eğitimleri” kitabı otizm konusunda çağdaş gelişmeler dikkate alınarak hazırlanmıştır. Birinci bölümde otizm spektrum bozukluğuna ilişkin tanım-sınıflama, değerlendirme ve bilimsel dayanaklı uygulamalar konuları ele alınmıştır. İkinci bölümde uygun davranışları arttırma ve uygun olmayan davranışları azaltmaya ilişkin davranışsal uygulamalar ve stratejilere yer verilmiştir. Üçüncü bölümde, otizm spektrum bozukluğu olan çocukların yetersizlik alanlarında bu çocukları daha bağımsız hale getirebilmek için kullanılabilecek etkili öğretim uygulamaları açıklanmıştır. Bu uygulamalara yer verilirken bilimsel dayanaklı uygulamalar olmasına özellikle önem verilmiştir. Kitabın son bölümünde ise otizm spektrum bozukluğu olan çocukların okul ve toplumsal yaşama kaynaştırılmaları ve bu çocukların aileleri konusu ele alınmıştır. Kitapta her bir ana bölümün alt bölümleri vardır. Her bir alt bölümde konu ele alındıktan sonra bu bölümdeki önemli kavramlara ve öğretmen ve uygulamacılara öneriler sıralanmıştır.
- Açıklama
Nörolojik bir gelişimsel bozukluk olarak ele alınan otizm spektrum bozukluğunun görülme sıklığı her geçen gün artış göstermektedir. Bu artış karşısınıda ise öğretmenler, psikologlar ve ilgili diğer uzmanlar nitelikli hizmet sunma konusunda sorun yaşamaktadırlar. Dört ana bölümde tanıtılabilecek olan “Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar ve Eğitimleri” kitabı otizm konusunda çağdaş gelişmeler dikkate alınarak hazırlanmıştır. Birinci bölümde otizm spektrum bozukluğuna ilişkin tanım-sınıflama, değerlendirme ve bilimsel dayanaklı uygulamalar konuları ele alınmıştır. İkinci bölümde uygun davranışları arttırma ve uygun olmayan davranışları azaltmaya ilişkin davranışsal uygulamalar ve stratejilere yer verilmiştir. Üçüncü bölümde, otizm spektrum bozukluğu olan çocukların yetersizlik alanlarında bu çocukları daha bağımsız hale getirebilmek için kullanılabilecek etkili öğretim uygulamaları açıklanmıştır. Bu uygulamalara yer verilirken bilimsel dayanaklı uygulamalar olmasına özellikle önem verilmiştir. Kitabın son bölümünde ise otizm spektrum bozukluğu olan çocukların okul ve toplumsal yaşama kaynaştırılmaları ve bu çocukların aileleri konusu ele alınmıştır. Kitapta her bir ana bölümün alt bölümleri vardır. Her bir alt bölümde konu ele alındıktan sonra bu bölümdeki önemli kavramlara ve öğretmen ve uygulamacılara öneriler sıralanmıştır.
Stok Kodu:9786057989253Boyut:16,00 x 24,00 cmSayfa Sayısı:528Basım Yeri:AnkaraKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim382,50382,502191,25382,503127,50382,50Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim382,50382,502191,25382,503127,50382,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim382,50382,502191,25382,503127,50382,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim382,50382,502--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.