Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylerde Kendini Yönetme Stratejilerin

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylerde Kendini Yönetme Stratejilerini Kullanma

Liste Fiyatı : 175,00TL
İndirimli Fiyat : 140,00TL
Kazancınız : 35,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 46,67TL
Havale/EFT ile : 137,20TL
%20
Temin Süresi 5 İş Günüdür.
9786256946187
112630
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylerde Kendini Yönetme Stratejilerini Kullanma
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylerde Kendini Yönetme Stratejilerini Kullanma
140.00

Kitap Tanıtım Yazısı : (Arka Kapak)Okul ortamlarında öğrencilere sadece akademik becerilerin öğretiminin yeterli olmadığı aynı zamanda kendini yönetmenin kazandırılmasının gerekliliği vurgulanmaktadır. Aynı zamanda tipik gelişim gösteren bireylerde olduğu gibi özel gereksinimli bireyler açısından kendini yönetmenin önemi üzerinde durulmaktadır, Kendini yönetme becerilerinin kullan ımı, özel gereksinimli bireylerin diğer bireyler gibi başarılı olabilmelerine imkan sağlayabilmektedir, Bu konuyla ilgili eğitim hedeflerinden biri de tüm öğrencilerin sınıf ortamında ne öğreneceklerini ve kendi performanslarını nasıl düzenleyip izleyeceklerini kazandırmaktadır, Bu bakımdan ozel gereksinimli bireylerin kendini yönetme becerilerini kazanması kendilerine motivasyon oluşturarak ortamlar için hazırlık sağlayabilecektir,This book examined the link between Turkish EFL students' beliefs about language learning (BALL) and their foreign language anxiety (FLA) levels in STEM education. It found a weak positive correlation between FLA and BALL. The study bridges a gap in the literature and provides useful insights for language learning and teaching, as well as for future research. It may help STEM students identify the sources of their anxiety and develop coping strategies. Language teachers can also use this information to create a student-centered learning environment that addresses their beliefs and anxieties, leading to more effective learning and higher student success.Belli bir zamana kadar öğrenemeyecekleri yönünde görüş hakim iken yapılan araştırmalar sonucunda birçok bilgi ve beceriyi öğrenebilecekleri görülen zihinsel yetersizliği olan çocuklar da akranları gibi eğitim hakkına sahiptirler. Zihinsel yetersizliği olan çocukların eğitime devam eden büyük bir bölümü akranları ile birlikte aynı okulda eğitim almaktadırlar. Yapılan son yasal düzenlemelerin de bu tür uygulamaların artırılmasına yönelik olduğu söylenebilir. Okullarda uygulanmakta olan programlar açısından bakıldığında da beklenen bu çocukların en az sorunla karşılaşmalarıdır. Çocukların en az sorunla karşılaşmalarını sağlamak ise akranları ile birlikte aynı ya da benzer programı birlikte takip edebilmeyi gerektirir.

  • Açıklama
    • Kitap Tanıtım Yazısı : (Arka Kapak)Okul ortamlarında öğrencilere sadece akademik becerilerin öğretiminin yeterli olmadığı aynı zamanda kendini yönetmenin kazandırılmasının gerekliliği vurgulanmaktadır. Aynı zamanda tipik gelişim gösteren bireylerde olduğu gibi özel gereksinimli bireyler açısından kendini yönetmenin önemi üzerinde durulmaktadır, Kendini yönetme becerilerinin kullan ımı, özel gereksinimli bireylerin diğer bireyler gibi başarılı olabilmelerine imkan sağlayabilmektedir, Bu konuyla ilgili eğitim hedeflerinden biri de tüm öğrencilerin sınıf ortamında ne öğreneceklerini ve kendi performanslarını nasıl düzenleyip izleyeceklerini kazandırmaktadır, Bu bakımdan ozel gereksinimli bireylerin kendini yönetme becerilerini kazanması kendilerine motivasyon oluşturarak ortamlar için hazırlık sağlayabilecektir,This book examined the link between Turkish EFL students' beliefs about language learning (BALL) and their foreign language anxiety (FLA) levels in STEM education. It found a weak positive correlation between FLA and BALL. The study bridges a gap in the literature and provides useful insights for language learning and teaching, as well as for future research. It may help STEM students identify the sources of their anxiety and develop coping strategies. Language teachers can also use this information to create a student-centered learning environment that addresses their beliefs and anxieties, leading to more effective learning and higher student success.Belli bir zamana kadar öğrenemeyecekleri yönünde görüş hakim iken yapılan araştırmalar sonucunda birçok bilgi ve beceriyi öğrenebilecekleri görülen zihinsel yetersizliği olan çocuklar da akranları gibi eğitim hakkına sahiptirler. Zihinsel yetersizliği olan çocukların eğitime devam eden büyük bir bölümü akranları ile birlikte aynı okulda eğitim almaktadırlar. Yapılan son yasal düzenlemelerin de bu tür uygulamaların artırılmasına yönelik olduğu söylenebilir. Okullarda uygulanmakta olan programlar açısından bakıldığında da beklenen bu çocukların en az sorunla karşılaşmalarıdır. Çocukların en az sorunla karşılaşmalarını sağlamak ise akranları ile birlikte aynı ya da benzer programı birlikte takip edebilmeyi gerektirir.

      Stok Kodu
      :
      9786256946187
      Boyut
      :
      15x22
      Sayfa Sayısı
      :
      132
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2023
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      140,00   
      140,00   
      2
      70,00   
      140,00   
      3
      46,67   
      140,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      140,00   
      140,00   
      2
      70,00   
      140,00   
      3
      46,67   
      140,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      140,00   
      140,00   
      2
      70,00   
      140,00   
      3
      46,67   
      140,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      140,00   
      140,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat