Anaokulundan Ortaokula Öğrenciler için Araştırmaya Dayalı 50 StratejiOkuryazarlık Gelişiminin Desteklenmesi
Anaokulundan Ortaokula Öğretmenler için Tasarlanmış Araştırmaya Dayalı 50 Strateji
Okuma yazma öğretimi ve öğrenimi için belirlenen 10 alan temelinde -fonemik farkındalık, ses bilimi, akıcı okuma, kelime dağarcığı, hikâye anlama, bilgilendirici metni anlama, anlamak için sorgulama, anlamak için tartışma, öyküleyici yazma, müfredat ve yazma- yetkin düzeyde okur ve yazar gelişimini sağlama amacıyla bu pratik kitapta 50 öğretim stratejisi sade ve anlaşılır bir şekilde yazılarak adım adım ilerleyen bir yöntemle sunulmuştur.
Temel Özellikler
Araştırmaya Dayalı Etkili Okuryazarlık Stratejileri: Her bölümün giriş kısmı temel okuryazarlık alanı ve ilgili stratejiler ile ilgili teori ve araştırmaları içeren tartışma kısmı ile başlamaktadır.
Okuryazarlık ve Teknoloji: Dijital hikâye anlatımı gibi yeni okuryazarlık alanlarına VII ve IX. bölümlerde yer verilmektedir.
Öğretimin Farklılaştırılması: Her bir strateji için İngilizce öğrenenler ve özel gereksinimli öğrencilere yönelik öğretimi farklılaştırma amacıyla öneriler yer almaktadır.
Değerlendirme: Her bölümde, öğrencilerin bu alanlardaki performanslarını belirlemek üzere öğretmenlerin kullanımı için sınıf temelli değerlendirme önerileri yer almaktadır.
***************
- Açıklama
Anaokulundan Ortaokula Öğretmenler için Tasarlanmış Araştırmaya Dayalı 50 Strateji
Okuma yazma öğretimi ve öğrenimi için belirlenen 10 alan temelinde -fonemik farkındalık, ses bilimi, akıcı okuma, kelime dağarcığı, hikâye anlama, bilgilendirici metni anlama, anlamak için sorgulama, anlamak için tartışma, öyküleyici yazma, müfredat ve yazma- yetkin düzeyde okur ve yazar gelişimini sağlama amacıyla bu pratik kitapta 50 öğretim stratejisi sade ve anlaşılır bir şekilde yazılarak adım adım ilerleyen bir yöntemle sunulmuştur.
Temel Özellikler
Araştırmaya Dayalı Etkili Okuryazarlık Stratejileri: Her bölümün giriş kısmı temel okuryazarlık alanı ve ilgili stratejiler ile ilgili teori ve araştırmaları içeren tartışma kısmı ile başlamaktadır.
Okuryazarlık ve Teknoloji: Dijital hikâye anlatımı gibi yeni okuryazarlık alanlarına VII ve IX. bölümlerde yer verilmektedir.
Öğretimin Farklılaştırılması: Her bir strateji için İngilizce öğrenenler ve özel gereksinimli öğrencilere yönelik öğretimi farklılaştırma amacıyla öneriler yer almaktadır.
Değerlendirme: Her bölümde, öğrencilerin bu alanlardaki performanslarını belirlemek üzere öğretmenlerin kullanımı için sınıf temelli değerlendirme önerileri yer almaktadır.***************
Stok Kodu:9786057523327Boyut:16x24Sayfa Sayısı:472Basım Yeri:Ankara
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim274,55274,552137,28274,55391,52274,55Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim274,55274,552137,28274,55391,52274,55Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim274,55274,552137,28274,55391,52274,55Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim274,55274,552--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.